Opieka nad dzieckiem w domu - Kraków - pytanie do Rodziców

1. Data: 2005-08-08 06:53:28

Temat: Opieka nad dzieckiem w domu - Kraków - pytanie do Rodziców
Od: "futrzak" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

zamierzam zająć się opieką nad dziećmi w wieku około 2 - 5 lat (troje -
pięcioro) u siebie w domu, w Krakowie. W grę wchodzi także, oprócz opieki
"regularnej", opieka "w ostatniej chwili", w miarę potrzeb, np. zakupów czy
załatwiania spraw urzędowych, na kilka godzin, nawet dwie-trzy.

Mam pytanie do wszystkich Rodziców: co sądzicie o takiej formie opieki? Czy
chętniej przyprowadzalibyście dzieci do niani, czy raczej wolelibyście mieć
nianię tylko dla Waszej pociechy? Proszę o odpowiedź, najlepiej Rodziców z
Krakowa.

Ania

2. Data: 2005-08-08 08:48:52

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "futrzak" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
mieć
> nianię tylko dla Waszej pociechy? Proszę o odpowiedź, najlepiej Rodziców z

Ja od dwóch lat zostawiam synka u niani, tzn. ona go odbiera i przyprowadza
do domu, albo my, w zależności od sytuacji, jesteśmy sąsiadami. Nasza niania
jest dla Karolka jak babcia, bardzo są zżyci i traktujemy ją też jak członka
rodziny, więc nie ma problemu z zostawianiem go u niej.

Margola

jak zyc
Rozstanie w zwierciadle kart Tarota
nie jesteś przypadkiem nad morzem?:)