jaką diete stosować?

1. Data: 2006-11-09 11:07:14

Temat: jaką diete stosować?
Od: "Beata M" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie. chciałabym zrzucić jak najszybciej kilka kilo :D ale nie wiem
jak to zrobić i jaką diete stosować. ratujcie ! błagam odpiszcie!!! Bede
czekać :*:* Pozdrawiam.

2. Data: 2006-11-29 14:14:17

Temat: Re: jaką diete stosować?
Od: "ear" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedz w miare normalnie. Jezeli nie jestes wegetarianka: mieso, troche
weglowodanow i warzywa. Nie glodz sie. Organizm potrzebuje zwiazkow
zawartych w zywnosci. Zamiast tego korzystaj z blonnika - ja jem po dwie
lyzeczki blonnika kakaowego dziennie dodawanego do serka waniliowego. To
ureguluje Twoja przemiane materii - elementy ktorych organizm nie wchlonal
beda z niego wyrzucane.
To bardzo normalna i tania dieta. Blonnik kakaowy (Microstructure) kosztuje
w moim sklepie 12 zl, a wystarczy na 3-4 tygodnie.

3. Data: 2006-11-29 21:14:58

Od: "ali " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ear <e...@o...pl> napisał(a):

> Jedz w miare normalnie. Jezeli nie jestes wegetarianka: mieso, troche
> weglowodanow i warzywa. Nie glodz sie. Organizm potrzebuje zwiazkow
> zawartych w zywnosci. Zamiast tego korzystaj z blonnika -

idź dziecino do szkoły i bzdur nie opowiadaj

skoro ma się normalnie odżywiać to po kiego licha ma brać ten błonnik
który hamuje wchłanianie???

nie prościej
ograniczyć węglowodany?
całkowicie wyeliminować cukry proste

4. Data: 2006-11-29 21:40:55

Od: "ear" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> idź dziecino do szkoły i bzdur nie opowiadaj

czy zawsze zaczynasz od argumentow ad personam? i czy tego Cie nauczyli w
Twojej "szkole"?:)

> skoro ma się normalnie odżywiać to po kiego licha ma brać ten błonnik
> który hamuje wchłanianie???

poniewaz zwykla, polska dieta (kowalskiego) zawiera 8-12 g blonnika. Stan
idealny zas - z lekkimi roznicami indywidualnymi - to ok. 35 g.

> nie prościej
> ograniczyć węglowodany?
> całkowicie wyeliminować cukry proste

Tobie lepiej i prosciej?:)

5. Data: 2006-11-30 01:02:10

Od: "ali " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ear <e...@o...pl> napisał(a):

> poniewaz zwykla, polska dieta (kowalskiego) zawiera 8-12 g blonnika. Stan
> idealny zas - z lekkimi roznicami indywidualnymi - to ok. 35 g.

a skąd wynika taka potrzeba????
z potrzeby wypchania żołądka??
człowiek nie krowa , celulozy nie trawi
nie mów że to zdrowe, ten mit już obalono,
są dowody na to że może też być szkodliwy

spożywam go znacznie mniej

> Tobie lepiej i prosciej?:)

najprościej, jeść tyle ile potrzeba
i nie obciążać żołądka niepotrzebnym balastem
który nie pozwala wykorzystać w pełni pokarmu

6. Data: 2006-11-30 05:03:21

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

ali pisze:

> a skąd wynika taka potrzeba????
> z potrzeby wypchania żołądka??
> człowiek nie krowa , celulozy nie trawi
> nie mów że to zdrowe, ten mit już obalono,
> są dowody na to że może też być szkodliwy

Poprosimy zatem :)

7. Data: 2006-11-30 08:24:41

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ear" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> poniewaz zwykla, polska dieta (kowalskiego) zawiera 8-12 g blonnika. Stan
> idealny zas - z lekkimi roznicami indywidualnymi - to ok. 35 g.

Błonnik nie jest kompletnie przyswajalny przez organizm człowieka (błonnik
przyswajalny jest tylko przez trawożerne zwierzęta). Więc jak może być cos
dobrego, co nie jest przyswajalne? Do tego dodajesz "stan idealny" 35 g. Dla
kogo stan idealny? Przeciez wiadomo, dla producenta tego błonnika. On nawet
napisałby, że stanem idealnym jest jedzenie go w kilogramach, tylko w to
nikt nie uwierzy...
Pozdrawiam Jurek M.

8. Data: 2006-11-30 08:27:14

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:eklolh$drv$1@inews.gazeta.pl...

> Poprosimy zatem :)

Jest nieprzyswajalny - to fakt, a więc jest automatycznie szkodliwy. Po co
dowody? Jak wiesz, że coś jest złe, jesteś do tego przekonany, to bedziesz
mimo wszystko "to coś" jadł, bo nie dostarczyli Tobie dowodów...?...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

9. Data: 2006-11-30 09:57:01

Od: "ear" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a skąd wynika taka potrzeba????
> z potrzeby wypchania żołądka??
> człowiek nie krowa , celulozy nie trawi
> nie mów że to zdrowe, ten mit już obalono,
> są dowody na to że może też być szkodliwy

Przytocz jakieś? ja dla przykładu powołuję się na prof. Iwonę Wawer z
Akademii Medycznej, która właściwościami błonnika zajmuje się od kilku lat.

Twoje źródła?

10. Data: 2006-11-30 09:58:07

Od: "ear" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie powołuje się na dane producenta tylko na dane o których mówią badania
polskie (m.in. wspomnianej p. Wawer) i amerykańskie.

ile jesc kalori
Do Jeffa raz i nigdy wiecej
Kogo sprowokowal a n stepnie zlozym donos Janusz Lepionko
prośba o opinie grupowiczów
Post dotyczy dzwonienia za darmo na stacjonarne po polsce i nie tylko za 15 zl tygodniowo