jaka farba do ścian ?

1. Data: 2003-04-22 08:59:30

Temat: jaka farba do ścian ?
Od: "Gracz" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
jaką polecacie farbę kolorową do pokoju dziennego,
z uwagi na dziecko chyba farba zmywalna.
jeden pokoj mam pomalowany duluksem ale to wychodzi troszkę za drogo i do
końca nie jstem z niej zadowolony,
czekam na propozycje

pozdrawiam
D.G.

1. Data: 2003-04-22 11:39:39

Temat: Re: jaka farba do ścian ?
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jaką polecacie farbę kolorową do pokoju dziennego,
> z uwagi na dziecko chyba farba zmywalna.
> jeden pokoj mam pomalowany duluksem ale to wychodzi troszkę za drogo i do
> końca nie jstem z niej zadowolony,
Witaj,
Malowałam Beckersem, wystarczyło 2-krotne pomalowanie (jasny popiel, z
mieszalnika), farba dość wydajna. Chyba jest tańsza od Duluxa. Natomiast
intensywny kolor bordo malowałam farbami Benjamin Moore - i tu kolor też
wyszedł taniej niż Dulux, choć sam w sobie jest kosztowny.
Z obu dobrze się zmywają ślady kocich łapek ;)
Magda

1. Data: 2003-04-22 19:33:58

Od: Janek Babranek <w...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gracz wrote:
> [...]
> z uwagi na dziecko chyba farba zmywalna.
> jeden pokoj mam pomalowany duluksem ale to wychodzi troszkę za drogo i do

hey
ja ostatni malowalem jedynka gold - 1x i wystarczylo - na przygotowane
scianie ( grunt + 1 malowanie emulsyjna )
a inny pokoj malowalem Dulux super mat z barwnikiem ktory sam mieszalem
:) koszta 12l farby 98zl + 5zl za pigment :)

Jedynka za 3litry 42zl :)

1. Data: 2003-04-23 10:26:47

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

ja wybralem lateksowa firmy sto, wymieszana ok. 20 PLN/l, podobno lepsza od Duluxa

1. Data: 2003-04-24 23:52:39

Od: "Natalia" <b...@i...p> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gracz" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> z uwagi na dziecko chyba farba zmywalna.
> jeden pokoj mam pomalowany duluksem ale to wychodzi troszkę za drogo i do

Polecam Tikkurilę, mają trzy stopnie zmywalności zależnie od potrzeb, ale
nawet ta najsłabsza zmywa się całkiem dobrze. Trochę tańsza od Duluxa,
niektóre kolory mają zaznaczone "słabo kryjący" i to jest prawda !

Natalia

OGRODY Projektowanie i wykonywanie
Drzwi antywlamaniowe? (Krakow)
Płot ze sztachet