jaka jest reakcja na stresy?

11. Data: 2003-12-11 13:46:42

Temat: Re: jaka jest reakcja na stresy?
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <(usun)mustafa8@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:br9rg1$13i3$1@news2.ipartners.pl...

> np byc glodnym albo dac sie kopnac prodem i dostac jesc. Kurde co tu
zrobic
> i tak zle i tak niedobze.
>

> Zajmowali sie tym behewiorysci
>
> musta

A znasz przykłady takich bodźców żeby jedzenie było w zasięgu i nie było
elementem tychże bodźców .
W wątku tym chodzi o to że człowiek reaguje żarłocznością na stres , czy
jest tak u zwierząt ?? i jak można porównać stersy jakim podawany jest
człowiek w codziennym zyciu do stresów które można wywołać sztucznie na
szczurkach , wywołać ukierunkowując czasami reakcje ;) . W naturze zwierz
robi to co pisze JK reaguje atakiem obrona lub ucieczką ,bo i warunki
tylko na to pozwalają , u ludzi czasem stresy "zajadamy" a czasem tracimy
apetyt . no i jeszcze te trzy pierwsze też możemy zrobić ;) ale wtedy
oczywiście naczczo ;)

Slawek

12. Data: 2003-12-11 13:48:33

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> No to pierwszy raz JK wszedl na moja dziedzine i sie poptknal :-), tak to
> moze myslec tylko dyletant. Moze on by sie zajał czym na czym sie zna?

Oj J.Kwaśniewski zna się na marketingu i sprzedaje "nadzieję" właśnie;))

Pozdrawiam,
Adam

13. Data: 2003-12-11 14:24:20

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamo 2. napisał:

> Oj J.Kwaśniewski zna się na marketingu i sprzedaje "nadzieję" właśnie;))

Ja bym tego tak nie okreslila.Raczej obietnice bez pokrycia.Choc ja
nigdy zludzen nie mialam i nie mam.Zawsze bylam sceptycznie nastawiona.
Taka juz jestem.
Pozdrawiam Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

14. Data: 2003-12-11 16:25:30

Od: "Musta" <(usun)mustafa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A znasz przykłady takich bodźców żeby jedzenie było w zasięgu i nie było
> elementem tychże bodźców .

tak, ten eksperyment z przeludnieniem.

> [...]
> jest tak u zwierząt ?? i jak można porównać stersy jakim podawany jest
> człowiek w codziennym zyciu do stresów które można wywołać sztucznie na

Jak bysmy zyli w naturze to by bylo pieknie - tramwaj jest tak samo
naturalnym biotopem dla czlowieka jak i dla szczura laboratorium. ;-)

15. Data: 2003-12-11 19:40:13

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak, ten eksperyment z przeludnieniem.

no nie do końca , "przeludnienie" występuje w przypadku nadmiaru
pożywienia , więc jest bodźcem i elementem , to natura wymyśliła pewne
mechanizmy regulacyjne , my możemy je poobserwować ;)

Slawek

16. Data: 2003-12-11 20:19:35

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

W naturze zwierz
> robi to co pisze JK reaguje atakiem obrona lub ucieczką ,bo i warunki
> tylko na to pozwalają

Atakiem, obroną, lub ucieczką zwierze może zareagować na jedynie pewne
określone stresy - np. spotkanie z agresywnym innym zwierzakiem. A nie tylko
takie stresy dotyczą zwierząt.

Mój kot, na stres związany z nowym otoczeniem, reaguje nerwowym myciem się ,
tak zupełnie bez sensu - np. idzie do drugiego pokoju i w międzyczasie
potrafi i ze 4 razy siąść i się chwilkę myć. To wygląda zupełnie inaczej,
niż gruntowna toaleta, tego samego kota, gdy jest spokojny.

Sowa

17. Data: 2003-12-11 20:43:39

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> Ja bym tego tak nie okreslila.Raczej obietnice bez pokrycia.Choc ja
> nigdy zludzen nie mialam i nie mam.Zawsze bylam sceptycznie nastawiona.
> Taka juz jestem.

Jak zwał, tak zwał, jednak można go też nazwać ze względu m.in. na to
bezczelnym oszustem.
A swoją drogą te zdolności Jana Kwaśniewskiego w otumanianiu ludzi są
zadziwiające.

Pozdrawiam,
Adam

18. Data: 2003-12-11 21:42:23

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jadarek napisał:

> I Twój organizm ma rację. Tylko człowiek potrafi zareagować obżarstwem na
> stres a każde inne stworzenie albo szykuje się do ataku, zamiera w bezruchu
> albo spindala :-) a przecież w każdej z tych sytuacji nie ma mowy o
> jedzeniu.

To ja zwierze jestem :(
W stresie nie ma mowy o jedzieniu... czegokolwiek. Pozostaje tylko kawa
i papierosy. Przy rozwodzie schudłam 15 kg.

Eulalka

19. Data: 2003-12-11 22:46:27

Od: "gapa" <grazynka9@USUŃo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja zwierze jestem :(
> Eulalka

nie martw się eulalko, wszyscy jesteśmy zwierzętami :))))
chociaż celem niektórych ludzi jest: być roślinami........................
:(
ale jak mawia mój znajomy " każdy ma prawo strzelić sobie w łeb.."
grazyna

20. Data: 2003-12-11 22:48:55

Od: "Hoody" <jcs[usun to]@o2 atuwstawkropke pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> To ja zwierze jestem :(
> W stresie nie ma mowy o jedzieniu... czegokolwiek. Pozostaje tylko kawa
> i papierosy. Przy rozwodzie schudłam 15 kg.

No a teraz chudniesz zarowno bez rozwodu, jak i bez innego stresu... :)
Wystarczylo ograniczyc weglowodany!
Jestem pewien, ze nawet gdybys rzucila to swoje palenie, to tez nie
bedzie tragedii... :)
Przeciez rzucenie palenia to tez bylby dla Ciebie niewatpliwie silny
stress ;)))

Pozdrawiam
Hoody

new free usenet server