jaka klima z nawiem powietrza z zewnątrz?

1. Data: 2008-05-15 20:55:08

Temat: jaka klima z nawiem powietrza z zewnątrz?
Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkanie okolo 40 metrow, ostatnie pietro bloku, interesuje mnie
rozwiazanie gdy agregat zostanie umieszczony na dachu, druga czesc w
mieszkaniu, ale bedzie funkcja nawiewu i schladzania powietrza z zewnatrz.
Planuje spac przy zamknietych oknach z wlaczona klimatyzacja, a nie toleruje
spania bez naplywu swiezego (nowego) powietrza. Samo oczyszczanie itp. juz
zuzytego powietrza mnie nie interesuje :>

Sa takie rozwiazania?

Z tego co widze, niektore kasetonowce maja opcje wtlaczania powietrza z
zewnatrz. Ale ja nie mam podwieszanego sufitu...

WR

2. Data: 2008-05-15 22:25:38

Temat: Re: jaka klima z nawiem powietrza z zewnątrz?
Od: "Hipcio" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witold Romaniak" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> rozwiazanie gdy agregat zostanie umieszczony na dachu, druga czesc w
> mieszkaniu, ale bedzie funkcja nawiewu i schladzania powietrza z zewnatrz.

nawiew z zewnątrz to wentylacja i tego typu klimatyzatory są w budynkach
biurowych - nawiew swiezego powietrza schlodzonego. Klima domowa chłodzi
powietrzem z wnętrza mieszkania

> [...]
> spania bez naplywu swiezego (nowego) powietrza. Samo oczyszczanie itp. juz
> zuzytego powietrza mnie nie interesuje :>

Nie wiem po co spać przy klimatyzacji, nie zauważyłem takiej potrzeby. Jak
schłodzisz przed nocą to w nocy jest komfortowo

--
http://galerkiwnetrz.pl/klimatyzacja.html

3. Data: 2008-05-15 23:47:49

Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nawiew z zewnštrz to wentylacja i tego typu klimatyzatory sš w budynkach
> biurowych - nawiew swiezego powietrza schlodzonego. Klima domowa chłodzi
> powietrzem z wnętrza mieszkania

Tak, to wiem. Pytalem o alternatywne rozwiazania klimatyzacji do mieszkan.

> Nie wiem po co spać przy klimatyzacji, nie zauważyłem takiej potrzeby.

No to mam inne potrzeby. Moze dlatego, ze nie wstaje o 5.00 rano do fabryki.

pozdr

WR

4. Data: 2008-05-16 02:47:01

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Np. taka
http://www.manor.pl/page.php?sid=4&ssid=252&l=3
Jacek

5. Data: 2008-05-16 02:48:50

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak lubisz hałas to taka:
http://www.manor.pl/page.php?sid=4&ssid=250&l=3
Jacek

6. Data: 2008-05-16 07:12:30

Od: "Hipcio" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> No to mam inne potrzeby. Moze dlatego, ze nie wstaje o 5.00 rano do
> fabryki.

a miałeś kiedyś klimę i spałeś z włączoną klimą?

7. Data: 2008-05-16 09:33:35

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Każdy, kto choć raz spał w hotelu.
JaC

-----

8. Data: 2008-05-16 10:15:09

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> Każdy, kto choć raz spał w hotelu.
albo w pracy ;)

9. Data: 2008-05-16 16:08:30

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witold Romaniak pisze:
> [...]
> spania bez naplywu swiezego (nowego) powietrza. Samo oczyszczanie itp. juz
> zuzytego powietrza mnie nie interesuje :>

Tak:
http://www.daikin.pl/products/for_your_home/ururusar
ara/default.jsp

--
pozdr. Jerzy

Automat do chleba - kupilem i mam pytanie ;)
Grzejnik CO jaki?
Grzejnik CO jaki?
Podwyżka cen gazu - chyba zaj#?#?## skur#?#$#$#
remont pokrycia stropodachu