jaka siatka/ ew. inne ogrodzenie

1. Data: 2004-04-29 10:09:33

Temat: jaka siatka/ ew. inne ogrodzenie
Od: "ggs" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chcę ogrodzić kwietniki. Myslałem o siatce powlekanej 50 cm wysokości. Z
tego co się zdążyłem zorientować to kosztuje to ~5pln/mb - tanio nie wyjdzie
jak trzeba tego kilkadziesiąt metrów. WIdzieliście może coś tańszego?

pozdrawiam

GS

1. Data: 2004-04-29 10:32:08

Temat: Re: jaka siatka/ ew. inne ogrodzenie
Od: "Norek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak trzeba tego kilkadziesiąt metrów. WIdzieliście może coś tańszego?
[ciach]

Ja robie troche chalupniczo. Zostaly mi 3 rolki siatki powlekanej 150 cm
wysokiej. Rozwinalem troche rolki i przecialem rowno na pol i znowu kawalek
rozwinalem (jednoczesnie zwijajac male rolki). Wyszly mi 2 waleczki po 10 mb.
Siatka mnie kosztowala gdzies 70-80 zl o ile dobrze pamietam. Czyli mam 20mb za
ok 80 zl - wychodzi 4 zeta za mb. Nie jest to robota trudna tylko trzeba byc
bardzo uwaznym poniewaz latwo sie pomylic (co mi sie niestety udalo) i przeciac
nie w polowie. Nie ma wtedy tragedii bo z konca mozna wyplesc poprawna dlugosc
i wplesc w to miejsce.
Zorientuj sie po ile chodza teraz siatki 150 cm. Nie radze ciac 2m na 4 bo
wyjdzie wbrew matematyce 4 rolki po mniej niz 50 cm (koncowki sie zagina).
pozdrawiam
Norek

1. Data: 2004-04-29 10:51:10

Od: "ggs" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Norek" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> wyjdzie wbrew matematyce 4 rolki po mniej niz 50 cm (koncowki sie zagina).

Niezła technika :)

A jakie słupki dajesz?

GS

1. Data: 2004-04-29 13:32:40

Od: "Norek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niezła technika :)
>
> A jakie słupki dajesz?

Tak sie znowu sklada ze ze starego ogrodzenia mam stalowe slupki wykopane nawet
z betonowa kulka u dolu. Sa one dosyc dlugie i planuje je gleboko wkopac i ew.
z gory obciac. Takie slupki planuje na poczatku i koncu oraz na zakrecie płotka
calosc ok 30 mb. Niepotrzebne sa moim zdaniem az tak drastyczne srodki jakie
mam zamiar zastosowac (tzn betonowane slupki) ale po pierwsze mam kilka slupkow
z betonem a po drugie moje bestie (2 psy) sa znacznych gabarytow i slaby plotek
mogly by obalic.
Planuje zrobic tak zeby siatka nie dotykala gleby tylko byla ok 5 cm nad ziemia
zebym mogl kosic trawe bez problemu (tak sobie wydumalem)

pozdrawia
Norek

plamy z pianki do montażu okien!
SM, VAT i lokale użytkowe