jaka waga elektroniczna do 150 zl ?

11. Data: 2008-04-25 11:50:20

Temat: Re: jaka waga elektroniczna do 150 zl ?
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:slrng130cj.6r3.troskal@ssc.org...

> o rany, teraz widzę, że piszę o kuchennej, podczas gdy Wy o łazienkowej - masz
> rację!

I to jest to, co przed chwila pisałem na temat warunków brzegowych...
Zbędna dyskusja i zajmowanie czasu, gdy nie podaje się, co chce się
robic z urządzeniem, bo może to byc przecież jakiś zabytek wagowy wraz
z ciężarkami do ozdoby kuchni lub apteki.

12. Data: 2008-04-25 11:59:12

Od: "Cez__134" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O jakiej wadze mówimy, kuchennej, czy
> łazienkowej.

zdecydowanie lazienkowej:)

CeZ

13. Data: 2008-04-25 13:50:51

Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam Soehnle (nie pomne modelu, ma duuuży wyświetlacz LED a nie LCD, co
IMO jest zaletą). Firma specjalizuje się w wagach więc chyba wiedzą co
robią. Może ta moja fakrycznie nie jest najładniejsza, ale przynajmniej
bardzo stabilna (na niektórych ładnie wyglądających można się zabić, bo
mają jakoś tak dziwnie rozłożone nóżki, że trzeba uważnie na nie wchodzić
żeby nie "fiknęły") i wydaje się dokładna.

RobertP.

14. Data: 2008-04-29 18:37:28

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Brałbym wage do 5 kg, bo 2 kg to czasem mało (waga kuchenna przydaje sie do ważenia
także innych rzeczy niż mąka i
drożdże).
JaC

-----

15. Data: 2008-04-29 21:30:12

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 21:02, "Cez__134" <N...@p...onet.pl> wrote:

Poręczna i niedroga:
http://www.allegro.pl/item348312848_promocja_waga_25
kg_5g_gw_30_lat_wagi_sensorwag.html

Jaki przydział mocy przy płycie elektrycznej?
Dekorator wnętrz
Pojedyncza płyta indukcyjna?
woda miejska czy z hydroforu - ktora tansza
Rozruch pieca olejowego po napełnieniu zbiornika