jaka wysokość szafki pod TV??? spec od układania mebli WANTED :)

1. Data: 2006-04-09 11:44:28

Temat: jaka wysokość szafki pod TV??? spec od układania mebli WANTED :)
Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Czy ktoś może mi powiedzieć na jakiej wysokości powinien stac telewizor?
Dodam, że nie chodzi o plazmę :)

To jest tv o wymiarach: (szer. x. wys. x gł.) 934 x 568 x 399 mm taki jak
tu: http://img53.imageshack.us/my.php?image=tv1021x170x5
15mm7tn.jpg

Cała ściana, na której będą stały meble ma 3,30 m

I teraz mam kilka opcji do wyboru - (opis ponizej)

http://img227.imageshack.us/my.php?image=meb6vi.jpg

- 1. RED APPLE, szuflady wysokie na 69cm (chyba za wysoko na TV??)

- 2. RED APPLE, niska podstawa pod TV 13 cm (nie za nisko na taki TV??) z
dwoma szufladami 90tkami po bokach, ewentualnie z jedną 90tką i jedną 60tką
po bokach

- 4. BRW, niska szuflada 35cm z tym że jakoś nie mam przekonania do jakości
tych mebli

Jeśli ktoś zna się w temacie układania mebli to błagam o pomoc bo juz mam
dość tych wizualizacji, tego ustawiania pudeł na podłogach, rysowania linii
itp itd

Przepraszam za moje niedopracowane próby "układania mebli" ale na stronie
red apple nie ma innych dostępnych.

Będę naprawdę wdzięczna za pomoc,
Pozdrawiam serdecznie,
Ewelina
--
ants in my pants :-)
GG: 3051362

2. Data: 2006-04-10 06:56:10

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mam
> dość tych wizualizacji, tego ustawiania pudeł na podłogach, rysowania

A może ta strona coś pomoże: www.stanbor.pl
Są tam mejle, więc zawsze można się zapytać. A TV raczej wysoko być nie
powinien, ale też niezbyt nisko. A oglądasz siedząc na jakiej wysokości?

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

3. Data: 2006-04-10 08:42:50

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Apr 2006 08:56:10 +0200, BQB napisał(a):
> [...]

> Są tam mejle, więc zawsze można się zapytać. A TV raczej wysoko być nie
> powinien, ale też niezbyt nisko. A oglądasz siedząc na jakiej wysokości?

:)
dzięki że się odezwałeś

Wysokość siedziska w sofie to 41cm.

I mam do wyboru dwie opcje (jedna z mniejszymi, druga z większymi
przeszkodami)
- szafka pod TV 44 cm http://img83.imageshack.us/my.php?image=szaf7nd.jpg
- podstawka pod TV 15 cm
http://img147.imageshack.us/my.php?image=pod5tu.jpg - tyle że mam taki
telewizor jak wcześniej pokazywałam

i co teraz?:)

4. Data: 2006-04-10 11:05:57

Od: Damian <d...@u...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

g...@b...pl wrote in

> Witajcie,
> Czy ktoś może mi powiedzieć na jakiej wysokości powinien stac
> telewizor? Dodam, że nie chodzi o plazmę :)

Na co najmniej takiej żeby szklanki stojące na ławie nie zasłaniały ekranu
jak się położysz na sofie ;-)

A na poważnie: podobno monitory powinny być tak ustawione żeby górna
krawędź była mniej więcej na wysokości oczu.
Więc może zobacz na jakiej wysokości masz oczy siedząc na kanapie, odejmij
od tego wysokość tv i będziesz mieć mniej więcej wysokość szafki.

Wg mnie 13 cm odpada, 35 to trochę mało, więc najlepiej 69 cm. Chyba że TV
ma 40 cali albo więcej.

A ten tv to ile ma cali i czy panorama czy normalny (nie chce mi się
wyliczać tego z wymiarów).

--
Damian

5. Data: 2006-04-10 11:19:58

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzięki że się odezwałeś
>
> Wysokość siedziska w sofie to 41cm.
>
> I mam do wyboru dwie opcje (jedna z mniejszymi, druga z większymi

Ja mam TV 21" i żaden stolik nie zasłania i znajduje się na wysokości
45cm I jest OK. No czasami jak leżę w łóżku, to żona trochę zasłania i
muszę się podnieść na łokciu ;-)

6. Data: 2006-04-10 11:55:34

Od: Sierp <sierpno?spam@sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Damian wrote:

> [...]
> od tego wysokość tv i będziesz mieć mniej więcej wysokość szafki.
>
> Wg mnie 13 cm odpada, 35 to trochę mało, więc najlepiej 69 cm. Chyba że TV

ja mam aktualnie 29" na stoliku (tymczasowym) o wysokosci tak mniej wiecej
70cm.. IMHO za wysoko
Nawet nie z powodu jakiejs jakosci ogladania, ale po prostu zajmuje za
duzo miejsca ;-)
Niedlugo bede szukal takze stolika, ale bez zadnych szuflad - chce
tam umiescic sprzet audio, przy czym bede pewnie mial problem ze
znalezieniem pulek o odpowiedniej wysokosci...

Sierp

7. Data: 2006-04-10 12:01:31

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Apr 2006 13:19:58 +0200, BQB napisał(a):

> Ja mam TV 21" i żaden stolik nie zasłania i znajduje się na wysokości
> 45cm I jest OK.

mówisz, że górna krawędź telewizor au Ciebie sięga 45 cm?

to teraz zrób coś dla mnie :)
skoro masz tv na takiej wysokości to zmierz jeszcze wysokość sofy na której
siedzisz - tylko na siedząco proszę ;-)

ok?

8. Data: 2006-04-10 12:04:21

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> mówisz, że górna krawędź telewizor au Ciebie sięga 45 cm?

Nie tyle ma szafka pod TV - na takiej wysokości stoi.

> to teraz zrób coś dla mnie :)
> skoro masz tv na takiej wysokości to zmierz jeszcze wysokość sofy na
> której
> siedzisz - tylko na siedząco proszę ;-)

Sprawdzę jak będę w domu i jutro napiszę.

9. Data: 2006-04-10 12:12:49

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Apr 2006 11:05:57 +0000 (UTC), Damian napisał(a):

> [...]
> Więc może zobacz na jakiej wysokości masz oczy siedząc na kanapie, odejmij
> od tego wysokość tv i będziesz mieć mniej więcej wysokość szafki.

no właśnie to robię - siedzę na sofie- wysokość 41cm
zaznaczyłam na ścianie wysokość na której będzie tv z niższą szafką( 15cm)
i wyższą (41-44cm) . Wysokość TV 60cm.

ja zawsze miałam tv na wyzszych szafkach więc nie potrafię stwierdzić czy
wygodnie :)

Acha, nie ma ławy i nie będzie :)

Mnie bardziej podoba się ta nizsza szafka - pytanie brzmi czy będzie
wygodnie??

a może ktoś z Was używa podstawek pod TV?

aa, pytałeś ile cali - Telewizor 32 cale
dokładnie taki jak tu
http://www.hoopla.pl/product_info.php/products_id/63
02

10. Data: 2006-04-10 12:15:00

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Apr 2006 14:04:21 +0200, BQB napisał(a):
> wysokości

ok
szafka 45cm zdaje mi się wyodna ale problemw tym, że ja muszę mieć płytką
:(

szafkę na 45cm i stolarz skróciłby mi tą podstawkę z 60 na 45cm, po prostu
uciąłby i po problemie, a szafki na 45cmgłębokiej i wysokiej na ok 40cm
nigdzie nie dostanę

jaka ziemia do Noliny i Yucci??
Magnetyczne pojemniczki na przyprawy
Praca...