jaki balsam do ciala dla faceta??

1. Data: 2005-03-03 11:26:38

Temat: jaki balsam do ciala dla faceta??
Od: "ilka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
moj chlopak prosil mnie o pomoc w zakupie balsamu dla niego.
Ma byc:

-mocno nawilzajacy!!!
- raczej bez zapachu..
- wydajny
- no i zeby sie nadawal dla faceta
prosze o rade jaki mam mu kupic..
- niezbyt drogi

zastanawialam sie nad avon 400ml (niebieskie i biale opakowanie)jest bez
zapachu z tego co pamietam ale nieskuteczny...skora po nim pozostawala sucha ;(

pozdr.
ilka

1. Data: 2005-03-03 11:51:28

Temat: Re: jaki balsam do ciala dla faceta??
Od: "Ania" <a...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

A myślałaś o mleczku Nivea ? Ma delikatny zapach i dobrze nawilża. Myślę ,
że nadaje się również dla mężczyzn.

Pozdrawiam

Ania

1. Data: 2005-03-03 11:53:11

Od: "biba46" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ilka <n...@o...pl> napisał(a):

> zastanawialam sie nad avon 400ml (niebieskie i biale opakowanie)jest bez
> zapachu z tego co pamietam ale nieskuteczny...skora po nim pozostawala
sucha ;(

co do opinii nt. zapachu, to się nie zgodzę, że są bez. Pachną, tylko na
tyle słabo, że facet jest w stanie to zaakceptować. Mój kiedyś używał
witaminowego i IMO on dobrze działał na suchą skórę, ale zdecydowanie nie
nawiłżał. Są jeszcze w Avon:
- balsam do ciała z owsem (do suchej i wrażliwej skóry),
- intensywnie nawilżająca emulsja (lotion)z serii Dry Skin Relief.

Natomiast polecam dwa z serii Formuła Norweska Neutrogeny:
- balsam do ciała dla skóry normalnej i suchej,
- intensywnie nawilżająca emulsja do ciała dla skóry bardzo suchej.

1. Data: 2005-03-03 12:24:21

Od: "ilka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A myślałaś o mleczku Nivea ? Ma delikatny zapach i dobrze nawilża. Myślę ,
> że nadaje się również dla mężczyzn.

no wlasnie myslalam on lubie ta firme, ale nie lubi jak cos pachnie.. a jest
moze wersja nivea dla mezczyzn?

ilka

1. Data: 2005-03-03 12:25:54

Od: "ilka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Natomiast polecam dwa z serii Formuła Norweska Neutrogeny:
> - balsam do ciała dla skóry normalnej i suchej,
> - intensywnie nawilżająca emulsja do ciała dla skóry bardzo suchej.

a ta neutrogena droga jest? dzis ide po pracy do drogerii i cos musze wybrac..
pozdr.
ilka

1. Data: 2005-03-03 12:46:46

Od: "Ania" <a...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wlasnie myslalam on lubie ta firme, ale nie lubi jak cos pachnie.. a
jest
> moze wersja nivea dla mezczyzn?

Nie spotkałam się z wersją balsamu do ciała dla mężczyzn Nivea , natomiast
myślę , że zapach tego mleczka jest taki "kremowy" więc może nie będzie mu
zbytnio przeszkadzał. Właściwie to pachnie tylko przy nakładaniu a potem
jest praktycznie niewyczuwalny.

Pozdrawiam

Ania

1. Data: 2005-03-03 12:53:16

Od: "biba46" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ilka <n...@o...pl> napisał(a):

> a ta neutrogena droga jest? dzis ide po pracy do drogerii i cos musze
wybrac..
jeśli dobrze pamietam to około 20 zł, ale kupowałam w ubiegłym roku, więc
może ceny są inne.
----------
pozdro:)

1. Data: 2005-03-03 13:26:41

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ilka" <n...@o...pl> wrote in message

> a ta neutrogena droga jest? dzis ide po pracy do drogerii i cos musze
> wybrac..
> pozdr.

Zerknij w takim razie na balsma Loreala Nutri velvet 24 h cos tam :D
Juz go tu chwalilam ale co tam napisze jeszcze raz: Super jest, bardzo
dobrze nawilza, swietnie sie wchlania, jest wydajny, efekt utrzymyje sie
nawet dluzej niz obiecane 24 godziny (swiety balsam dla leniuchow lub
zapracowanych). Pachnie IMHO nienatretnie :D
I nie tylko ja go lubie ...
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/censura.php?tsid=1
&csid=6fb7b42470981923c149ab434e9b32a0&&cmd=details&
itemid=8062
Kosztuje roznie, normalnie cos okolo 30 zl za 400 ml ale zdarzylo mi sie
kupic za 20 a nawet 15 - uzywam wersji dla skory suchej i te polecam.

iska

Wax- pomóżcie
Biustonosz rozpinany z przodu :-(
MYOKINE Vichy