jaki jest vat na roboty montazowo-budowlane

1. Data: 2005-05-10 09:47:31

Temat: jaki jest vat na roboty montazowo-budowlane
Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

no wlasnie w umowei ze spoldzielnia mam zapis ze cena zawiera podatek
vat od robot montazowo-bud. w wysokosci 7%. Jesli znmieni sie vat to
cena tez sie znieni. Umowy jeszcze nie podpisalem a budowa jest na razie
na etapie ogrodzenia terenu. Czy mi sie zle zdaje ze vat na roboty jest
inny?

PanTalon

2. Data: 2005-05-10 11:24:21

Temat: Re: jaki jest vat na roboty montazowo-budowlane
Od: "Rex" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

>Czy mi sie zle zdaje ze vat na roboty jest inny?

To zależy. Dla przykładu dla robót budowlanych związanych z pokryciem
dachowym stosuję się stawkę 7% dla budownictwa mieszkaniowego i 22% dla
pozostałych. Czyli jeśli robisz dach prywatnie to będzie 7, ale jeśli
pod tym dachem jest już np sklep albo dom jest siedzibą firmy to 22%.

Nie wiem jak to wygląda dla innego rodzaju robót. Pewnie podobnie.
W najnowszej ustawie o VAT na końcu jest wykaz tego co może być objęte
7% podatkiem. Miłej lektury :)

Pozdrawiam
Rex

3. Data: 2005-05-10 11:35:09

Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 May 2005 11:24:21 +0000 (UTC), Rex napisał(a):

> W najnowszej ustawie o VAT na końcu jest wykaz tego co może być objęte
> 7% podatkiem. Miłej lektury :)

To akurat nie w załącznikach, a przepisach końcowych. Art. 146 ust. 1 pkt 2
lit. 2 ustawy o podatku od towarów i usług: "W okresie od dnia
przystąpienia Rzeczypospolitej Polskiej do Unii Europejskiej do dnia 31
grudnia 2007 r. stosuje się stawkę w wysokości 7% w odniesieniu do robót
budowlano-montażowych oraz remontów i robót konserwacyjnych związanych z
budownictwem mieszkaniowym i infrastrukturą towarzyszącą".

Pozdrowienia
--
Grzegorz Bednarczyk
http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/

4. Data: 2005-05-10 12:42:05

Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 May 2005 13:35:09 +0200, Grzegorz Bednarczyk napisał(a):

> To akurat nie w załącznikach, a przepisach końcowych. Art. 146 ust. 1 pkt 2
> lit. 2 ustawy o podatku od towarów i usług: "W okresie od dnia

tfu, lit. b oczywiście, nie 2...

--
Grzegorz Bednarczyk
http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/

5. Data: 2005-05-10 12:43:04

Od: "Rex" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl> napisał(a):
> To akurat nie w załącznikach, a przepisach końcowych.

W załączniku też jest :) A skoro już zmusiłeś mnie do poszukania:

Załącznik nr 3 do ustawy
Wykaz towarów i usług, opodatkowanych stawką podatku w wysokości 7%
Pozycja 161
"Dostawa, budowa, remont lub przebudowa budynków mieszkalnych (PKOB
11) i ich części, z wyjątkiem lokali użytkowych, realizowanych w ramach
budownictwa społecznego"

Pozdrawiam

Rex

6. Data: 2005-05-10 12:46:02

Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rex napisał:

> Witam,
>
> Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl> napisał(a):

panowie

czapki z glow :)

serdeczne dzieki

pozdrawiam

Pan Talon

7. Data: 2005-05-10 12:52:53

Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 May 2005 12:43:04 +0000 (UTC), Rex napisał(a):

> W załączniku też jest :) A skoro już zmusiłeś mnie do poszukania:

Honor zwracam ;)
Pozdrowienia
--
Grzegorz Bednarczyk
http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/

kupno mieszkania za granicą
Czarny grzyb
Gdzie kupie radiobudzik "retro" - czyli flip clock?
uchwyty na kable
Maty przeciw bołębiom