Czarny grzyb

1. Data: 2005-05-10 07:35:10

Temat: Czarny grzyb
Od: "MJ" <kocityno.usuńtąnazwę@kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Między wanną i ścianą jest kilkumilimetrowa szpara i tam dostaje się woda z
prysznica. Zagnieździł sie tam czarny grzyb który chciałbym zlikwidować. W
handlu jest dużo specyfików zwalczających grzyby i który specyfik, z
własnego doświadczenia, polecacie? Chcę wytruć tylko grzyba!

Z poważaniem
MJ

2. Data: 2005-05-10 10:19:10

Temat: Re: Czarny grzyb
Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

MJ napisał(a):
> [...]
> handlu jest dużo specyfików zwalczających grzyby i który specyfik, z
> własnego doświadczenia, polecacie? Chcę wytruć tylko grzyba!

Ja taką szparę między umywalką a ścianą zakleiłem silikonem, ale mimo
tego po pewnym czasie (2-3 lata chyba) pojawiły się czarne plamy. Po
potraktowaniu domestosem grzyb zwątpił...
Pozdrawiam,
MK

3. Data: 2005-05-10 13:43:08

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MJ" <kocityno.usuńtąnazwę@kki.net.pl> wrote in message
> [...]
> handlu jest dużo specyfików zwalczających grzyby i który specyfik, z
> własnego doświadczenia, polecacie? Chcę wytruć tylko grzyba!

Pufas, koniecznie wersja z chlorem.

4. Data: 2005-05-10 15:31:40

Od: "MirekM" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pufas, koniecznie wersja z chlorem.

Co racja to racja. Jednak wystarczy tylko poczciwa Bielinka lub inny plyn do
dezyfekcji oparty na podchlorynach. Domestos to to samo tylko 6 razy drozszy.

Gdzie kupie radiobudzik "retro" - czyli flip clock?
uchwyty na kable
Maty przeciw bołębiom
Zrywanie mozaiki parkietowej
[Allegro] Dla kawoszy super zestaw