Zrywanie mozaiki parkietowej

1. Data: 2005-05-09 14:31:36

Temat: Zrywanie mozaiki parkietowej
Od: "Blumidoo" <d...@a...NOSPAM.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam dwa pokoje, w ktorych na podlodze jest polozony przez poprzednich
wlascicieli dosc mozno "schodzony" parkiet typu mozaika.
Jestem na etapie podejmowania decyzji - remontowac parkiet, czy klasc na to
nowe panele.
Dlatego prosze o informacje od osob doswiadczonych - jak trudno jest samemu
zerwac mozaike parkietowa i przygotowac podloze pod panele? Kladzenie paneli
to nie problem, ale mozaiki nigdy nie zrywalem i wyglada toto solidnie...
duzo czasu to zajmie? Do obrobienia sa dwa pokoje po ok. 20m2. Moge sie
spodziewac jakichs niespodzianek podczs wlasnorecznego zrywania?

pozdrawiam
SebekZ

2. Data: 2005-05-09 14:39:56

Temat: Re: Zrywanie mozaiki parkietowej
Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

panele kladzie sie na parkiet.

Pogadaj moze z jakims parkieciarzem ile by kosztowalo wyremontowanie tej
podlogi - moze okazac sie ze tyle samo co dobry panel.

musta

3. Data: 2005-05-09 16:59:55

Od: "SabAda" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blumidoo" <d...@a...NOSPAM.o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> duzo czasu to zajmie? Do obrobienia sa dwa pokoje po ok. 20m2. Moge sie
> spodziewac jakichs niespodzianek podczs wlasnorecznego zrywania?

- napiszę co było u mnie - mieliśmy dokładnie taki sam dylemat - stara
mozaika okazała się jednak do wyrzucenia wg. nas. Leżała sobie na kleju -
wystarczło ją pozbierać i wynieść. Można było kłaść panele na nią, ale.... .
Skrzypiała i nie było równo. (mąż wyrównywał podłogi zaprawą)
Położenie od nowa, cyklinowanie i reszta to koszty wyższe, niż cena
zadowalającego nas panela. Tym bardziej, że lubimy miękko i podłogi
wykładamy dywanami.
Jeżeli macie równo i nie skrzypi, a pomieszczenie jest wysokie to połóżcie
panele na parkiet.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.

4. Data: 2005-06-03 22:56:10

Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozaika ktora mialem u siebie (male kostki) nie nadawala sie juz do
polozenie z powrotem - nie mozna tego oczyscic. W 3 pokojach zostawilem co
sie dalo, dokleilem co odpadlo i przejechalem cykliniarka + raz lakier zeby
sie nie kurzylo a na to wykladzina dywanowa. tam gdzie odpadla wiekszosc
polozylem panele. Pawel

[Allegro] Dla kawoszy super zestaw
golarka
Polbruk - jak wyczyścić plamy?
do czego cargo?
(sprzedam) piekarnik do zabudowy AMICA - promocja