Polbruk - jak wyczyścić plamy?

1. Data: 2005-05-09 08:36:18

Temat: Polbruk - jak wyczyścić plamy?
Od: "slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!
Mam kawałek placu wyłożonego kostką typu polbruk. Przez kilka tygodni leżało
na nim pocięte drewno dębowe. Po jego usunięciu na placu pozostała ciemna
plama, prawdopodobnie po tym, jak woda deszczowa omywała to drewno i
wsiąkała w kostkę.

Znacie jakiś sposób (jeżeli w ogóle istnieje) na usunięcie takiej plamy? A
może po prostu czekać a słońce i deszcz spowodują że plama zblednie?

Pozdrawiam, Sławek

2. Data: 2005-05-09 08:43:19

Temat: Re: Polbruk - jak wyczyścić plamy?
Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

slav napisał(a):
> [...]
> wsiąkała w kostkę.
>
> Znacie jakiś sposób (jeżeli w ogóle istnieje) na usunięcie takiej plamy?

Rozłożyć dębinę równomiernie na całym placu i polać wodą.

> może po prostu czekać a słońce i deszcz spowodują że plama zblednie?

Też dobrze, każdy problem można przeczekać. To tylko kwestia cierpliwości.
Adam

3. Data: 2005-05-09 10:52:07

Od: "slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozłożyć dębinę równomiernie na całym placu i polać wodą.

> Też dobrze, każdy problem można przeczekać. To tylko kwestia cierpliwości.
> --
> Pozdrawiam Adam

"Pokolorowanie" całego placu to jest jakiś pomysł, ale kolor nie jest
atrakcyjny. Jeżeli byłbym pewien, że słońce i deszcz nie zlikwidują
problemu, to rozważałbym już teraz wymianę kostki.
Spotkałeś się a tym , że zły kolor w końcu "zniknął" czy tylko
przypuszczasz?
Sławek

4. Data: 2005-05-09 14:04:10

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

slav napisał(a):

> [...]
> problemu, to rozważałbym już teraz wymianę kostki.
> Spotkałeś się a tym , że zły kolor w końcu "zniknął" czy tylko

Zniknął o tyle że prawdopodobnie od kwaśnych deszczów pociemniała po
jakimś czasie cała kostka.

Adam

5. Data: 2005-05-09 14:06:34

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie pomogło mycie ciśnieniowe Karcherem. Większość plam poschodziła w tym
plamy ze zgniłej trawy i oleju. Może i na dębinę pomoże, a przynajmniej
rozjaśni.

JAck
PS idealne jest mycie z piaskowaniem (duży Karcher + przystawka do
piaskowania) piasek doskonale szoruje i równocześnie wypełnia szczeliny, ale
to już trudniejsza sprawa.

6. Data: 2005-05-10 05:52:21

Od: "slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> PS idealne jest mycie z piaskowaniem (duży Karcher + przystawka do
> piaskowania) piasek doskonale szoruje i równocześnie wypełnia szczeliny,

Do wody był dodawany jakiś konkretny środek?
Sławek

7. Data: 2005-05-10 05:52:21

Od: "slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale to już trudniejsza sprawa.

Do wody był dodawany jakiś konkretny środek?

do czego cargo?
(sprzedam) piekarnik do zabudowy AMICA - promocja
Zmywarka - jaką kupic?
Rainbow - co w tym takiego?
mole