do czego cargo?

1. Data: 2005-05-09 07:48:20

Temat: do czego cargo?
Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jak planowalem kuchnie, to bardzo podobala mi sie idea cargo.. wysuwane
toto, latwy dostep z kazdej strony..
a teraz sie zastanawiam - co w tym trzymac? Szafka w ktorej jest zamontowane
cargo to 30cm (wiec same cargo ma pewnie z 24cm max) i przyznam mam problem
koncepcyjny co tam trzymac...
Do czego wykorzystujecie cargo? Im wiecej pomyslow tym wieksza szansa,
ze z ktoregos skorzystam ;-)

Sierp

2. Data: 2005-05-09 07:59:10

Temat: Re: do czego cargo?
Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp pisze w news:20050509094820.2d5475c4.sierpNO@spam.sierp.net

> Do czego wykorzystujecie cargo? Im wiecej pomyslow tym wieksza szansa,
> ze z ktoregos skorzystam ;-)

Moja koleżanka trzyma tam chemię i pokrywki.

--
Pozdrowieństwa,
Daga

3. Data: 2005-05-09 08:14:47

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Sierp" <s...@s...sierp.net> napisal w wiadomosci
..
> [...]
> problem
> koncepcyjny co tam trzymac...
> Do czego wykorzystujecie cargo? Im wiecej pomyslow tym wieksza

Mam cargo polowe wezsze (tylko tyle miejsca mi zostalo na cargo). Na
górnej pólce mieszkaja tam rzedem papierowe kilogramowe torebki
(cukier, maka itp.), na dole - butelka z olejem, pudelka z ryzem,
ocet...

J.

4. Data: 2005-05-09 09:07:40

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 9 May 2005 11:00:38 +0100
"plusz" <p...@i...usun_spam.pl> wrote:

> sprawdź cenę :)
> mnie cena wyleczyła i jestem zdecydowanie zadowolony ze zwykłej szafki
> za cenę cargo kup sobie ładniejszy okap, lepszą baterię do zlewu albo
> lepszą zmywarkę

ale ja juz _mam_ cargo :-)
i strasznie drogie nie bylo (ale to pewnie rzecz wzgledna)
powyzej tego cargo mam szafke 30cm szerokosci - nie jest specjalnie
wygodna wlasnie dlatego ze jest waska (choc moze i za niskie polki sa)

Sierp

5. Data: 2005-05-09 10:00:38

Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@s...sierp.net> napisał w wiadomości
> [...]

za cenę cargo kup sobie ładniejszy okap, lepszą baterię do zlewu albo lepszą

szczególnie przy cargo 30 cm

plusz ( http://www.plusz.pl )

6. Data: 2005-05-09 10:49:38

Od: "giga" <t...@v...arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

> Do czego wykorzystujecie cargo? Im wiecej pomyslow tym wieksza szansa,
> ze z ktoregos skorzystam ;-)

cargo 30 cm 3 poziomowe:
poziom 1 - cukier, maki, kasza manna, bulka tarta - w plastikowych
pojemnikach
poziom 2 - soda oczyszczona, proszki do pieczenia, cukry waniliowe, olejki
zapachowe do ciasta, kisiele, budynie, galaretki, bakalie etc.- na razie
luzem na bacznosc, ale przy najblizszej okazji mamy zamiar popakowac w miare
tematycznie w plastikowe koszyczki (korytka)
poziom 3 - kartoniki z ryzem, kaszami, zapas makaronu, soli, cukru

Cargo jest bardzo dobrym rozwiazaniem dla efektywnego wykorzystania
niewielkich przestrzeni. Kazalam sobie tez zrobic takie pseudo-cargo (bo to
trzy szufladki na jednym froncie) w lazience - odstep miedzy pralka a szafka
z umywalka mial max 20 cm - i jestem szalenie z tego zadowolona (wreszcie
kobiece drobiazgi maja swoje miejsce i nie kurza sie na wierzchu ;) ).

Z kuchennych patentow polecam jeszcze: wyjezdzajacy kosz na smieci - szafka
jest o wiele czystsza;)

--
giga

7. Data: 2005-05-09 16:50:41

Od: "Rex" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Sierp <s...@s...sierp.net> napisał(a):
> a teraz sie zastanawiam - co w tym trzymac?

Poziomami od dołu do góry:

1 - Oleje, ocet, itp, puszki z warzywami i owocami
2 - Płatki kukurydziane + dodatki
3 - Mąka, ryż, cukier, bułka tarta, kasza
4 - Proszek do pieczenia, kisiel, budyń, rodzynki :), itd

Cargo to bardzo praktyczne rozwiązanie. Na przykład przy pieczeniu ciasta
nie trzeba szukać wszystkiego w różnych miejscach.

Pozdrawiam

Rex

8. Data: 2005-05-10 13:37:41

Od: "rumak1974" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Cargo to bardzo praktyczne rozwiązanie. Na przykład przy pieczeniu ciasta
> nie trzeba szukać wszystkiego w różnych miejscach.

Kurna nieźle. To ja się nieśmiało zapytam co w takim razie trzymacie w innych
szafkach? Rozumiem Gary i talerze ale jesli na kuchnie średniej wielkości ok
12 m2 wchodzi o 3-4 mb zabudowy i w tym cargo to co w tych gratach trzymać?

9. Data: 2005-05-10 13:55:27

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rumak1974 pisze w news:6f74.0000015e.4280b924@newsgate.onet.pl

> [...]
> 12 m2 wchodzi o 3-4 mb zabudowy i w tym cargo to co w tych gratach trzymać?

A masz już własną kuchnię? Jak ją będziesz miał, to sam zobaczysz.
:>
Na początku też myślałam, że nie będę miała co trzymać w szafkach,
ogólnie w całym mieszkaniu. Tymczasem jeszcze się dobrze nie
przeprowadziłam, a już miejsca zaczyna brakować. :>
Obrośniesz. :))

Z cargo zrezygnowałam, zrobiłam tam półeczki na książki z
przepisami, żeby nie latać ciągle do biblioteczki. :)

10. Data: 2005-05-10 14:01:13

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 May 2005 15:55:27 +0200
Daga <z...@N...onet.pl> wrote:

> Na początku też myślałam, że nie będę miała co trzymać w szafkach,
> ogólnie w całym mieszkaniu. Tymczasem jeszcze się dobrze nie
> przeprowadziłam, a już miejsca zaczyna brakować. :>
> Obrośniesz. :))

dokladnie :)
moja kuchnia ma kilka miesiecy dopiero, a juz obrastam ;-)

> Z cargo zrezygnowałam, zrobiłam tam półeczki na książki z
> przepisami, żeby nie latać ciągle do biblioteczki. :)

polki na ksiazki byly zaplanowane i sa wykorzystywane :-)

Sierp

(sprzedam) piekarnik do zabudowy AMICA - promocja
Zmywarka - jaką kupic?
Rainbow - co w tym takiego?
mole
Płytki chodnikowe