jaki komputer do domu

11. Data: 2005-07-22 18:04:36

Temat: Re: jaki komputer do domu
Od: u...@d...invalid szukaj wiadomości tego autora

> Nom troszkę przesadziłeś :). DVD/DivX to pociągnie teraz byle jaki
> notebook. A pograć na tych "lepszych" też można bez problemu (mowa tu o
> modelach z oddzielną kartą graficzną).
>
> Aktualnie nowe notebooki mogą sobie poradzić prawie z każdym ze
> "standardowych" zastosowań komputera. I z wieloma bardziej
> zaawansowanymi też. Wyjątkiem zazwyczaj są gry (i to te bardziej
> wymagające) na co też bywają recepty w postaci "wypasionych" (no ale już
> dużo droższych) laptopów.

wcale nie wiem, ma ibm t43 i jakos nie ciagnie Farscape w natywnej
rozdzielczosci. chyba ze tombraidera z 1997roku.

eot albo pl.comp.pecet.

12. Data: 2005-07-22 18:12:09

Od: u...@d...invalid szukaj wiadomości tego autora

> Nom troszkę przesadziłeś :). DVD/DivX to pociągnie teraz byle jaki
> notebook. A pograć na tych "lepszych" też można bez problemu (mowa tu o
> modelach z oddzielną kartą graficzną).

- thinkpad t43 raczej słabo sie sprawdza w FarCry w natywnej
rozdzielczosci matrycy

> [...]
> zaawansowanymi też. Wyjątkiem zazwyczaj są gry (i to te bardziej
> wymagające) na co też bywają recepty w postaci "wypasionych" (no ale już

no przeciez sie pytalem do czego mu ten komputer.

- jest jeszcze takie cos co sie nazywa stosunek wydajnosci do ceny

eot albo pl.com.pecet

13. Data: 2005-07-23 22:05:26

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Szapajko" <f...@t...pbz> napisał w wiadomości
[...]
> Również doszedłem do takiego wniosku.

No właśnie... Mój następny komp był notebokiem ;) A jeszcze następny z
powrotem komputerem stacjonarnym.
Po prostu za tą samą cenę otrzymałem o niebo lepsze parametry, większy
ekran, swobodę w zmianie konfiguracji, 3 razy więcej portów USB, 4 razy
większy dysk itp itd.
Ale ja mam duzo miejsca :))) Jak dla mnie notebook jest tylko urządzeniem
pozwalającym mi na pracę w terenie. To jego podstawowa i chyba jedyn
azaleta. Dużo płynniej i swobodniej pracuje się na kompie stacjonarnym.
Także ostrzegam wszystkich, którzy się napalają na notebooka żeby dokładnie
wcześniej rozważyli wszystkie z i przeciw :)

14. Data: 2005-07-23 22:07:29

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzychu" <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
u...@d...invalid napisał(a):

Nom troszkę przesadziłeś :). DVD/DivX to pociągnie teraz byle jaki
notebook. A pograć na tych "lepszych" też można bez problemu (mowa tu o
modelach z oddzielną kartą graficzną).
[...]

No własnie! Cena!!! :)
Dobrze zapakowanego divxa byle jaki notebook płynnie nie pociągnie niestety
:(

15. Data: 2005-07-23 22:54:21

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zakładając ze ten post to nie spam reklamujacy wymienioną strone ;-) to
> sie okresl do czego potrzebujesz tego komputera.
>
> Jak chcesz sobie pograc, obejrzec DVD/divx to notebook odpada - chyba ze
> chcesz miec takiego o wazy 5 kilo.
>
> MiniPC to fajna zabawka i wydajny komputer, ktory nie zajmuje duzo
> miejsca i . ze swojej strony polecam platform Asus Pundit. Znajdziesz w
> google.com.
>

> pozdro

Dla mnie to jest ogłoszenie. Na różnych grupach sie pojawiło z podaną strona i
tekstem dla zmylenia przeciwnika. Raz pyta czy dobry interes, tutaj czy ładnie
wygląda, pewno gdzie indziej dlaczego taki malutki. Niech spada na bambus. Tomek

16. Data: 2005-07-24 10:08:18

Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz> szukaj wiadomości tego autora

*Huckleberry* napisał(a):

> [...]
> Po prostu za tą samą cenę otrzymałem o niebo lepsze parametry, większy
> ekran, swobodę w zmianie konfiguracji, 3 razy więcej portów USB, 4 razy

Przy zakupie komputera podstawowym pytaniem na które trzeba sobie
odpowiedzieć jest: Po co mi on? Jeżeli potrzebujesz do swoich zastosowań
tych wszystkich rzeczy, które opisałeś -- zgoda, jeśli nie (tak jak ja)
to notebook jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem.

Cena jest kwestią względną, bo niby ile to jest ,,dużo'' z ile ,,mało''?
(ile jesteś w stanie zapłacić za dodatkowe zalety notebooka o tych
samych lub podobnych parametrach co komputer stacjonarny?)

> Także ostrzegam wszystkich, którzy się napalają na notebooka żeby dokładnie
> wcześniej rozważyli wszystkie z i przeciw :)

A zanim to zrobią niech precyzyjnie określą *cel* posiadania komputera [1] :)

[1] Jeżeli komputer ma tylko ładnie wygladać (DGCC) to -- tak jak już ktoś
tu napisał -- należy kupić Maca :)

Marek Szapajko | http://www.szapajko.republika.pl | GG: 208353
gpg --keyserver "hkp://subkeys.pgp.net" --search-keys 0x124BE225
Fingerprint = 82D0 1E3F 7943 5557 5A49 CE33 5216 85CD 124B E225
*Adres w nagłówku zakodowany w ROT13* Zażółć gęślą jaźń

17. Data: 2005-07-24 11:27:21

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (ile jesteś w stanie zapłacić za dodatkowe zalety notebooka o tych
> samych lub podobnych parametrach co komputer stacjonarny?)

Oczywiście :) Tylko chodziło mi o to że za tą samą cenę na pewno kupimy
komputer stacjonarny o dużo lepszych parametrach niż notebook. :)

18. Data: 2005-07-24 17:32:53

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup X-Box za 700-800zł, wgrasz odpowiednie oprogramowanie i masz domowy
sprzęt multimedialny z internetem. :-)

19. Data: 2005-07-25 07:47:54

Od: "Radek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> MiniPC to fajna zabawka i wydajny komputer, ktory nie zajmuje duzo
> miejsca i . ze swojej strony polecam platform Asus Pundit. Znajdziesz w

Chodzi mi o komputer do typowych zastosowan domowych - cos napisac, troche
pograc, obejrzec film ale takze pobawic sie programami graficznymi czy
troche muzycznymi. Nie chodzi mi jednak nawet o moc komputera itp co po
prostu o ten design, o komputer jako element wyposazenia mieszkania.

20. Data: 2005-07-25 18:55:28

Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz> szukaj wiadomości tego autora

*Radek* napisał(a):

> Nie chodzi mi jednak nawet o moc komputera itp co po
> prostu o ten design, o komputer jako element wyposazenia mieszkania.

Mac. Poważnie.

[...]

[spam] sprzedam klimatyzator
Terma gazowa - stukanie po zamknieciu wody
jak zaadaptować pomieszczenie?
grzyb w kabinie prysznicowej, pomocy ;(
Ekipa do ogrodzenia (Krakow)