jaki krem/żel lubrykacyjny i gdzie szukać?

1. Data: 2006-09-06 12:17:13

Temat: jaki krem/żel lubrykacyjny i gdzie szukać?
Od: "J_o_J_o" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jestem młody i nie za bardzo sie orientuje,
doradźcie jaki najlepiej krem czy żel lubrykacyjny kupić i gdzie szukać,w
aptece czy sklepie z kremami? Najlepiej niedrogi.

A ha i jeszcze jedno,czy jest jakaś praktyczna rzecz do której sie go używa
tak na codzień?

Pozdrawiam

S.

2. Data: 2006-09-06 18:56:25

Temat: Re: jaki krem/żel lubrykacyjny i gdzie szukać?
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

J_o_J_o napisał(a):
> A ha i jeszcze jedno,czy jest jakaś praktyczna rzecz do której sie go używa
> tak na codzień?
Na pewno napisali na opakowaniu, do czego się go używa, niektórzy
nawet używają go do opisanego na opakowaniu celu "na codzień";-) .
Jeśli jesteś aż tak młody, to jeszcze masz czas na "na codzień" :-)

3. Data: 2006-09-06 22:17:55

Od: "J_o_J_o" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jeśli jesteś aż tak młody, to jeszcze masz czas na "na codzień" :-)

młody ale jary hahaha:)

4. Data: 2006-09-11 17:26:04

Od: "hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
s.com...
Na pewno napisali na opakowaniu, do czego się go używa, niektórzy
nawet używają go do opisanego na opakowaniu celu "na codzień";-) .
Jeśli jesteś aż tak młody, to jeszcze masz czas na "na codzień" :-)

dzieki za rozweselenie wieczorne :)
hania

5. Data: 2006-09-12 20:57:06

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

hania napisał(a):
> [...]
> nawet używają go do opisanego na opakowaniu celu "na codzień";-) .
> Jeśli jesteś aż tak młody, to jeszcze masz czas na "na codzień" :-)

O to mi chodziło własnie :-)

6. Data: 2006-09-15 22:26:11

Od: "księżniczka Telimena" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J_o_J_o" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> młody ale jary hahaha:)

nie tak zaś, skoro partnerka lubrykantów potrzebuje :)
Pozdrawiam
Teli.

Peelingi Wrocław
ochrona włosów w saunie suchej
Odzywka - Gliss Kur Hair Repair Asia Beauty
Podkład do twarzy - ideał ... SZUKAM!
zapachy oryginalne bardziej lub mniej...