jaki materac?

1. Data: 2003-05-12 13:45:28

Temat: jaki materac?
Od: Janek Babranek <w...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hey
Zakupilem lozko ktore mi sie bardzo podobalo (
http://213.77.136.163/index1.html lozko DAB ) no i teraz mam dylemat
jaki materac? w sklepie radza latexowy...a ja bym chcial cos
naturalnego..trawe morska... orzech..nie wiem... podobno latexowy
najlepszy...wg. sprzedawcow...
A ja jakos w mieszkaniu staram sie unikac sztucznosci ( dechy zamiast
paneli... tynki mineralne.. ) i nie wiem?
Prosze o podzielenie sie doswiadczeniami z uzytkowania materacy :)

1. Data: 2003-05-15 09:37:35

Temat: Re: jaki materac?
Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-05-12 15:45, Użytkownik Janek Babranek napisał:
> [...]
> paneli... tynki mineralne.. ) i nie wiem?
> Prosze o podzielenie sie doswiadczeniami z uzytkowania materacy :)

Witam,

po pierwsze czysty latex to jak najbardziej naturalny produkt
pozyskiwany z drzewa kauczukowego (nie jestem pewiem co do gatunku drzewa).
I faktycznie sa najlepsze, ale zeby byly super to musza byc te drogie a
to dlatego ze im tanszy materac lateksowy tym wiecej ma sztucznego
wypelnienia. (miesza sie lateks czyms sztucznym)

Ja kupujac materac wybralem na sprezynach kieszonkowych + 3 cm lateksu z
obu stron materaca. Jest wysoki 16cm i dosyc miekki, mial bys srednio
twardy, ale ja okreslam go jako miekki. Spi sie bardzo wygodnie, lozko
tez debowe 160/200.
Nazwa materaca: Multipocket Venus

1. Data: 2003-05-15 10:38:34

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

nastawialem sie na stelaz regulowany, wiec materace sprezynowe
odpadaly. idac za rada z tej grupy kupilem w koncu zwykla gabke
tapicerska, 140*200*10. poniewaz cena 100zl, wiec niewiele
ryzykowalem. rewelacja. nie wiem jak trwalosc (od gory dla wzmocnienia
dalem koc pod przescieradlem), ale przy tej cenie moge kupowac co 1-2
lata nowa

1. Data: 2003-05-15 11:48:48

Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jack Szaniawski" <i...@n...com> napisał w wiadomości
> kupilem w koncu zwykla gabke
> tapicerska, 140*200*10. poniewaz cena 100zl,
Gdzie, jesli można spytać.

Zbychu (Ivan)
N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

1. Data: 2003-05-15 12:18:58

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ivan" <N...@p...onet.pl> wrote:

>Użytkownik "Jack Szaniawski" <i...@n...com> napisał w wiadomości
>Gdzie, jesli można spytać.

tapicer albo hurtownia z materialai tapicerskimi. w warszawie ul.
okopowa 78, tel 8386345

1. Data: 2003-05-15 14:02:56

Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tapicer albo hurtownia z materialai tapicerskimi. w warszawie ul.
> okopowa 78, tel 8386345

Dzięki :-)

1. Data: 2003-05-16 09:51:46

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Jack Szaniawski <i...@n...com> wrote:

>tapicer albo hurtownia z materialai tapicerskimi. w warszawie ul.
>okopowa 78, tel 8386345

jeszcze tylko dodam, ze gabke latwo uszkodzic w transporcie, nie mozna
jej zginac bo gabka tej grubosci moze peknac. najlepiej tez niech ja
ofoliuja w fabryce, bo wystarczy ja tylko na chwile postawic na
brudnej podlodze zeby zlapala brud. sam to mialem, postawili ja na
chwile bokiem na podlodze, nie maja za czysto na tej Okopowej.
wprawdzie mozna ja umyc w wannie, brud latwo schodzi, ale takie mycie
nie jest latwe z wielu wzgledow

Praca w Irlandii
Awaria agregatu w lodowce?
co obejmuje wycene nieruchomosci - tzn. czy sprawdzenie stanuc technicznego tez?
witam pytania o szambo
listwy przypodłogowe - jaki kolor?