listwy przypodłogowe - jaki kolor?

1. Data: 2003-05-12 10:45:38

Temat: Re: listwy przypodłogowe - jaki kolor?
Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:b9nt6l$4jj$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Płytki jasne (te z poprzedniego punktu, z grubsza w odcieniu
> brzozowego drewna), stolarka w salonie (okna, parapety, półka
> kominka) - mahoń, schody i drzwi w holu, żeby było zabawniej -
> buk. Ściany będą ciut jasniejsze od płytek. Pytanie: jaki kolor
> listew? Taki, jak podłoga, czy jednak zaryzykowć jakies
> mahoniopodobne? Mnie by sie to nawet podobało, ale nie
> chciałabym, żeby listwy awansowały na dominujący element
> dekoracyjny ;), poza tym gdzieś wyczytałam, że ciemna obwódka
> zmniejsza optycznie pomieszczenie.

Nie za bardzo poradzę, bo to wszystko jest kwestia grustu ..., ja raczej
starałem się dobierać jak najbliżej do koloru podłogi - tam gdzie mam
płytki, to :
- na ścianach też mam płytki ...
- mam cokolik - z więc też odpada sprawa listew
- w trzech pomieszczeniach mam listwy :
- w jednym żółto-beżowe płytki - listwa w kolorze buk-u (bo sąsiadują z
panelami bukowymi ...),
- w drugim brązowe - listwa koloru mahoniowego - bardzo ładnie się
prezentuje
- trzecie to jest piwnica - płytki jasno szare (albo powiedzmy
biało-jasnoszare) - listwy typu marmurkowatego w kolorze jasnoszarym
(srebrzystym).
Tyle co moge powiedzieć na temat doboru ...

> Przy okazji - czy ktoś widział (na Śląsku albo w hipermarketach)
> szerokie drewniane listwy przypodłogowe? Te, które oglądałam,
> miały nie więcej niż 1.5 - 2cm szerokości, a trzeba przykryć
> jedną wpadkę panów glazurników, przydałoby sie ze 4cm.

Jak jedna wpadka to może lepiej poprawić, niż kupować takie szerokie listwy.
Na Śląsku można obejżeć w Bel-pol-u (Katowice ul. Kościuszki - obok
Centrostal-u), ale wątpię, bo nie pamiętam, abym takie tam widział. Jak nie
zapomnę to mogę tam zobaczyć, bo bedę tam w najbliższych dniach ...

1. Data: 2003-05-12 10:47:21

Temat: listwy przypodłogowe - jaki kolor?
Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-05-12 11:29:18

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebastian (Poczta - e-mail)" <p...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:b9nutd$dmv$2@nemesis.news.tpi.pl...
> [...] Jak jedna wpadka to może lepiej poprawić

Jedna wpadka, ale poprawienie wymagałoby zdjęcia całej podłogi
(i wyjdź tu, człowieku, na chwilę z domu :)

> [...] można obejżeć w Bel-pol-u (Katowice
> ul. Kościuszki - obok Centrostal-u), ale wątpię, bo
> nie pamiętam, abym takie tam widział. Jak nie
> zapomnę to mogę tam zobaczyć, bo bedę tam
> w najbliższych dniach ...[...]

Byłabym wdzięczna, bo gliwicki Bel-pol... a, co się będę
rozpisywać ;)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

plamy z trawy
Awaria zamrazarki
zapach z lodówki
Police Forensic and Eliminating software................ ..Download Now zzzzszzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzazzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzz [59/2]
W jaki sposob pozbyc sie kamienia z zelazka?