zapach z lodówki

1. Data: 2003-05-12 08:35:54

Temat: zapach z lodówki
Od: "Aneta@" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kochani, niedawno remontowałam mieszkanie (3 miesiące!) i teraz
przeprowadzałam się. Lodówka stała zamknieta (mój błąd) przez ten czas.
Teraz pozostał w niej niemiły zapach. Przypomina jakąś wędzonkę.
Jak pozbyć się zapachu z lodówki? Proszę pomóżcie!
Aneta

1. Data: 2003-05-12 08:43:43

Temat: Re: zapach z lodówki
Od: "JACooL" <_...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Jak pozbyć się zapachu z lodówki? Proszę pomóżcie!
> Aneta

Bylo, bylo o tym juz troszke.
Z tego co pamietam: umyc woda z octem, domestosem, wlozyc do niej kostki
pochlaniajace zapachy z lodowki ,polowki jablek, mielona kawe i pewnie
jeszcze jakies sposoby by sie znalazly. Tylko nie wiem czy wszystko na raz
;)

Pozdrawiam JACooL

Police Forensic and Eliminating software................ ..Download Now zzzzszzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzazzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzz [59/2]
W jaki sposob pozbyc sie kamienia z zelazka?
Gdzie w W-wie suszarki na naczynia
jasna fuga na podłodze?
Deska Barwood (Barlinek) - proszę o opinie.