jaki najlepszy klej do pontonu?

1. Data: 2011-08-04 09:52:00

Temat: jaki najlepszy klej do pontonu?
Od: Jerzys <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś z grupowiczów miał doświadczenia w tym zakresie?
Zrobiła mi się mała dziurka w pontonie, w podłodze, od wewnętrznej
strony, tej nie zanurzonej w wodzie.Mam łatkę z materaca dmuchanego.
Chcę przykleić ją butaprenem, ale może jest jakiś klej specjalny do
grubych folii. Bardzo byłbym wdzięczny za wskazówki.
Nie wiem czy "Super Glou" ( tak chyba to się pisze) nie byłby lepszy,
on, po wyschnięciu, jest chyba elastyczny?

2. Data: 2011-08-04 10:31:39

Temat: Re: jaki najlepszy klej do pontonu?
Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"ilot.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzys" <j...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> folii. Bardzo byłbym wdzięczny za wskazówki.
> Nie wiem czy "Super Glou" ( tak chyba to się pisze) nie byłby lepszy, on,

Do klejenia pontonu używaj "kleju do klejenia pontonu"! Żadnego innego!
Butapren odklei Ci się na słońcu...
Rozumiem, że wiesz z czego jest wykonany Twój ponton, są dwie możliwości:
laminat PCV albo hypalon.
Łatki muszą być też z materiału pontonu, a klej musi być z nimi
kompatibilny.
Małe szanse że masz ponton z hypalonu, chyba że jest to stary, używany
niemiecki lub polski ponton z Grudziądza.
Łatki i klej do pontonu najszybciej kupisz na Allegro, w małych,wygodnych
opakowaniach jednorazowych.
Sprzedawcy pontonów również mają ten towar...
Pozdrowienia, Tadeusz

3. Data: 2011-08-04 12:52:38

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Małe szanse że masz ponton z hypalonu, chyba że jest to stary, używany
> niemiecki lub polski ponton z Grudziądza.

A ponton produkcji radzieckiej Onega-1 z jakiego może być materiału?
muszę mu trochę poprawić podłogę, troszkę popękała na zgięciach.

4. Data: 2011-08-04 17:50:01

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzys napisał(a):
> Może ktoś z grupowiczów miał doświadczenia w tym zakresie?
> Zrobiła mi się mała dziurka w pontonie, w podłodze, od wewnętrznej
> strony, tej nie zanurzonej w wodzie.
Jeżeli posiadasz ponton z wielowarstwowego PVC lub hypalonu, to
polecam kontaktr z firmą WATS http://www.wats.com.pl/kontakt,s3.html
Od nich kupiłem klej dwuskładnikowy w małych buteleczkach, który oni
używają do produkcji pontonów. Ale zaznaczam że ten klej nie nadaje
sie do pontonów gumowych lub foliowych.
Jeżeli zależy Ci na jakości, innych klejów nie polecam.
--
Krzysiek

5. Data: 2011-08-07 19:39:57

Od: Jerzys <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-04 19:50, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
> do pontonów gumowych lub foliowych.
> Jeżeli zależy Ci na jakości, innych klejów nie polecam.
serdeczne dzięki!
Puki co, zakleiłem łatką winylową kupioną wraz z zestawem w OBI, i
cyjanopalem. Na razie trzyma, już dwa razy pływaliśmy.
Cyjanopal chyba jest dobry , i wygodny- bo schnie błyskawicznie.
Ale rady wykorzystam.

6. Data: 2011-08-10 12:06:25

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzys wrote:
> [...]
> cyjanopalem. Na razie trzyma, już dwa razy pływaliśmy.
> Cyjanopal chyba jest dobry , i wygodny- bo schnie błyskawicznie.

ma tylko jedną wadę --- nie jest elastyczny

Pytającym o AGD
Farba Dulux Błękitna Chmurka nieodporna na wodę
Szuflada na DVD
ja naprawić dziury w tynku silikonowym
Grzałki do drabinkowych grzejników łazienkowych