Re: jaki najlepszy klej do pontonu?

From: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"ilot.edu.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: jaki najlepszy klej do pontonu?
Date: Thu, 4 Aug 2011 12:31:39 +0200

Użytkownik "Jerzys" <j...@g...com> napisał w wiadomości
news:j1dq3p$ml6$1@inews.gazeta.pl...
> Może ktoś z grupowiczów miał doświadczenia w tym zakresie?
> Zrobiła mi się mała dziurka w pontonie, w podłodze, od wewnętrznej strony,
> tej nie zanurzonej w wodzie.Mam łatkę z materaca dmuchanego. Chcę
> przykleić ją butaprenem, ale może jest jakiś klej specjalny do grubych
> folii. Bardzo byłbym wdzięczny za wskazówki.
> Nie wiem czy "Super Glou" ( tak chyba to się pisze) nie byłby lepszy, on,
> po wyschnięciu, jest chyba elastyczny?

Do klejenia pontonu używaj "kleju do klejenia pontonu"! Żadnego innego!
Butapren odklei Ci się na słońcu...
Rozumiem, że wiesz z czego jest wykonany Twój ponton, są dwie możliwości:
laminat PCV albo hypalon.
Łatki muszą być też z materiału pontonu, a klej musi być z nimi
kompatibilny.
Małe szanse że masz ponton z hypalonu, chyba że jest to stary, używany
niemiecki lub polski ponton z Grudziądza.
Łatki i klej do pontonu najszybciej kupisz na Allegro, w małych,wygodnych
opakowaniach jednorazowych.
Sprzedawcy pontonów również mają ten towar...
Pozdrowienia, Tadeusz