jaki piec do chleba

1. Data: 2004-06-05 21:43:34

Temat: jaki piec do chleba
Od: "523" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

na Allegro są różne piece do pieczenia chleba
Chciałbym sobie od czasu do czasu zrobić własny chlebek
Czy może mi ktoś doradzić jaki kupić bądź jakiego nie kupować ?
Interesuje mnie maksymalna automatyzacja i niewielkie rozmiary urządzenia

1. Data: 2004-06-05 22:11:38

Temat: Re: jaki piec do chleba
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 5 Jun 2004 23:43:34 +0200 I had a dream that 523 <d...@w...pl> wrote:
> [...]
> Czy może mi ktoś doradzić jaki kupić bądź jakiego nie kupować ?
> Interesuje mnie maksymalna automatyzacja i niewielkie rozmiary urządzenia

Wszystkie są prawie jednakowe :)
Polecam przejrzenie archiwum pl.rec.kuchnia i pl.rec.dom pod hasłami "do
pieczenia chleba" - powinno wyjść tego trochę - ponieważ sam też chcę
kupić taki automat, to poszperałem w archiwum i naprawdę dużo ciekawych
rzeczy można tam znaleźć.

1. Data: 2004-06-05 22:14:08

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05.06.2004 23:43, Użytkownik 523 napisał:

> [...] piece do pieczenia chleba
> [...] jaki kupić bądź jakiego nie kupować ?
> Interesuje mnie maksymalna automatyzacja i niewielkie rozmiary urządzenia

Sprawdź archiwum grupy news://pl.rec.kuchnia ewentualnie tam spytaj
pamiętając o ... http://ag.bocznica.org ;-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński; w...@N...prv.pl

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU
Szczegóły: http://www.ffii.org.pl

1. Data: 2004-06-07 17:28:25

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "523" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy może mi ktoś doradzić jaki kupić bądź jakiego nie kupować ?
> Interesuje mnie maksymalna automatyzacja i niewielkie rozmiary urządzenia

Czytałem w Usenecie że Panasonic nokautuje całą resztę!
Pozdrowienia!
Tadeusz

1. Data: 2004-06-07 19:57:53

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Jerzy Korsak napisał:

> Czytałem w Usenecie że Panasonic nokautuje całą resztę!
> Pozdrowienia!

Tak szczerze mowiac nie widze roznicy...

Edytka [edymon]

"A wolę być starą dupą niż młodym dupkiem"

1. Data: 2004-06-08 18:33:07

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> napisał w wiadomości
> Tak szczerze mowiac nie widze roznicy...

Nic dziwnego, jak zwykle diabeł siedzi w szczegółach....
Nie mam jeszcze maszyny do chleba, ale podpatrzyłem na ladzie w salonie
EURO-AGD:

Foremka do pieczenia odlewana z aluminium a nie prasowana z blachy,
oczywiście teflonowana,
Dodatkowy pojemnik na dodatki do ciasta - rodzynki, orzechy, pestki z dyni,
automatycznie otwierany podczas wyrabiania ciasta,
Przed uruchomieniem całego procesu cykl podgrzewania - normalizacji
temperatury składników,
No i jakość oprogramowania / sterowania całego procesu które decyduje o
efektach.
Ciekawostka, o ile dobrze pamiętam w Panasonicu drożdże wkłada się pierwsze,
na samo dno foremki, pod mąkę, odwrotnie niż w całej reszcie maszyn do
chleba.

Może odezwie się właściciel Panasonica?
pozdrowienia, Tadeusz

provider lub siec osiedlowa w Brwinowie
jak wynajac mieszkanie
Kawalerka do wynajęcia
Pralka INDESIT- czy te pralki dobrze płukają ???
Czy ktos widzial?