Re: jaki program edukacyjny dla 7 latka (matematyka)??

Data: 2001-04-12 08:57:03
Temat: Re: jaki program edukacyjny dla 7 latka (matematyka)??
Od: "Shaman" <N...@k...net.pl>

> Komputer może służyć dziecku jako jedno ze źródeł wiedzy,nauki,
> zabawy....Oczywiście nie jedyne. [ciach - itd.]

zgadzam sie w calej rozciągłości

> Zamiast
>
> A to jest dobra propozycja i ja ja też popieram!

jesu - gdybym miał 5 godzin!! byłbym 2 razy taki szczęśliwy jak jestem..
:-)

poza tym nie wiem o jaki 5 godzin biega:
5 godzin dziennie - utopia - nawet na swoje sprawy tyle nie mam
5 godzin tygodniowo - z wielkim poświęceniem byłby cień szansy
5 godz miesięcznie - wyrabiam tą normę z dużym zapasem i z wielką
przyjemnością :-)

Shaman