jaki sprzet do kuchni - wszystko

1. Data: 2005-05-10 17:04:16

Temat: jaki sprzet do kuchni - wszystko
Od: "Yaris" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wlasnie jestem na etapie "wyposazenia wnetrz" mojego nowego domu. mam pusto
w głowie jesli chodzi o to co kupic zeby nie puscic meza z torbami albo nie
wydac calego budzetu na kuchnie. Pomóżcie co wy macie w kuchni i sie nie
psuje, nie klekocze , nie zaleje i nie drazni. Chociaz miało słuzyc do
"końca życia" nie mozecie na to patrzec po kupnie. Jak to sie przedstawia
cenowo takie srednie wyposazenie?. Aha płyta grzejna gazowa, zmywarka szer.
60, okap 90. Na czym moge zaoszczedzic a co warto "lepszego" kupic? Moze
to ten watek poruszy wasze serca i cos sie wykluje ciekawego dla wszystkich.
Yaris

2. Data: 2005-05-11 03:40:44

Temat: Re: jaki sprzet do kuchni - wszystko
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zobacz moją odpoweidź na post Shady z 18 kwietnia

3. Data: 2005-05-11 06:26:15

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 10-05-2005 19:04:16 niejaki Yaris napisał:
> [...]
> to ten watek poruszy wasze serca i cos sie wykluje ciekawego dla wszystkich.

było miliony postów na ten temat - ale niech ci

*jeśli budżet masz odpowiednio duży to kupuj wszystko miele i się nie
stresuj - chociaż chyba to już nie to samo - jutro przyjeżdża serwis do
mojej 4-ro miesięcznej pralki :/

*jeśli z budżetem krucho ale nie tragicznie to polecam:
płyta gazowa - amica prometeusz
piekarnik - siemens, bosch, gorenie
zmywarka - siemens, aeg, bosch
lodówka - liebher
wyciąg - faber

*jeśli z budżetem krucho i tragicznie to kupuj wszystko beko - będziesz
sobie co 2 lata wymieniać na nowe

--
P0zdrawiam
p0li

4. Data: 2005-05-11 06:35:47

Od: "Orkan" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yaris" <y...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> 60, okap 90. Na czym moge zaoszczedzic a co warto "lepszego" kupic? Moze
> to ten watek poruszy wasze serca i cos sie wykluje ciekawego dla

Hej,
Kilka "cennych" sprzetow:

Lodówka Ariston BCS 313 A VE I - 2330 PLN
Piekarnik Gorenje B 9000 AL - 2420 PLN
Zmywarka Bosch SRI 45 T05 - 2720 PLN

Pozdr!
Staszek

5. Data: 2005-05-11 10:07:20

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yaris" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

rozwaz rezygnacje z gazu (piekarnik i plyta elektryczna), mniej syfu
na scianach, brak rur, ktore zgodnie z przepisami musza isc po WIERZCHU)

pozdrawiam WM

6. Data: 2005-05-11 10:16:13

Od: "Gamon'" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Użytkownik "Yaris" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Pomóżcie co wy macie w kuchni i sie nie
> psuje, nie klekocze , nie zaleje i nie drazni.
Trzepaczka za 5 PLN ;) itp.
A tak powaznie, to stosuje zasade (nie tylko do sprzetu "kuchennego"):
im prostsze, tym mniej zawodne. Generalnie jest tak, ze dajemy sie
skusic roznymi "bajerami" super funkcjami (co niby pomysla za nas), a
pozniej sie okazuje, ze:
1. czesc z tych "funkcji" to "pod warunkiem, ze", czyli wcale nie jest
tak kolorowo
2. z tych, ktore faktycznie sa i dzialaja, wiekszosc jest
wykorzystywana na poczatku (no bo jak jest, to trzeba), a pozniej
okazuje sie wlasciwie zbedna
3. urzadzenie sie psuje tym szybciej, im wiecej "gadzetow" do niego
dolaczyli.
Tak wiec korzystam z najprostszego modelu mikrofali (samsung) od
jakichs 5 lat (bez awarii, klopotow itp.) i musze przyznac, ze nie
odczuwam braku jakiejs super-hiper-czadowej funkcji.
Za to nie sprawdzil sie robot wielofunkcyjny - owszem, malo miejsca w
porownaniu z oddzielnymi urzadzeniami, ale awaryjnosc...ech...
Za to chodzi za mna grill elektryczny, stale odczuwam brak tego
urzadzenia lub plyta grzejna (taka specjalna do grilowania), nie wiem,
jak sie to fachowo nazywa.
Jesli pod wyposazenie wliczasz tez zlew, to w przypadku decyzji o
zakupie takiego ze stali nierdzewnej chyba nie ma co oszczedzac
(inaczej bedziesz miec w kuchni cos, co nie wiem jak czesto i
dokladnie czyszczone, bedzie wygladalo jak brudne i wyjete ze
smietnika).
Ale to wszystko jest moj punkt widzenia, Ty mozesz meic calkiem inne
kryteria.

Pozdrawiam,
robal.

7. Data: 2005-05-11 11:58:43

Od: "Yaris" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"p0li" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> *jeśli z budżetem krucho ale nie tragicznie to polecam:
> [...]

skorzystam z tej opcji : nie tragicznie ale nie szaleć!

8. Data: 2005-05-11 12:03:55

Od: "Yaris" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gamon'" <r...@g...pl> wrote in message
> Trzepaczka za 5 PLN ;) itp.
> robal.

To moze idźmy dalej : łapka na muchy za 2,50 ;-)))

9. Data: 2005-05-12 09:12:42

Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:d5slgo$59v$1@julia.coi.pw.edu.pl...

> Użytkownik "Yaris" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>

> rozwaz rezygnacje z gazu (piekarnik i plyta elektryczna), mniej syfu
> na scianach,

??

brak rur, ktore zgodnie z przepisami musza isc po WIERZCHU)

Nie musza - zgodnie z przepisami

Pozdrawiam

Wojtek

10. Data: 2005-05-12 09:37:00

Od: "Gamon'" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

> To moze idźmy dalej : łapka na muchy za 2,50 ;-)))
Za jedyne 1,50 :)))))))) Ale tez niezwykle uzyteczna - zwlaszcza w
kuchni (osobiscie nie lubie, jak muchy probuja obsiadywac moje zarcie
lub wlazic do lodowki). Przed tym paskudztwem nawet moskitiery nie
uchronia, bo wlezie inna droga :(

Pozdrawiam,
robal.

skóra cielęca (?)