Re: jaki tusz wydluzajacy rzesy?

From: "nat" <e...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: jaki tusz wydluzajacy rzesy?
Date: Fri, 23 Jan 2004 13:43:04 +0100

> Świetny jest Maybelline Lash Expansion.
> Wydłuża i podkręca bardzo ładnie i nie zauważyłam odbić.
> Polecam.

Zgadzam sie, jest rzeczywiscie swietny. Poza tym jeszcze bardzo ladnie
rozczesuje rzesy.
Pamietam, ze jak tylko zaczelam uzywac tego tuszu to kolezanki pytaly co
robie, ze mam tak dlugie rzesy. Zreszta jak przegladam swoje zdjecia ze
studniowki to sama sie dziwie...zupelnie jakbym miala doklejane kepki rzes,
a to przeciez to tylko Lash Expansion ( z natury mam raczej slabe i krotkie
rzesy, niestety:(( ). Jestem w trakcie zuzywania trzeciego opakowania.

> Co do ceny, nie wiem niestety, allegro 15 zł ;)

w sklepie kosztuje 30 zl

pozdrawiam

natalia