jaki tusz wydluzajacy rzesy?

1. Data: 2004-01-22 19:23:30

Temat: jaki tusz wydluzajacy rzesy?
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczynki, czy mozecie mi polecic jakis dobry tusz, ktory wydluza rzesy i
nie spustoszy mojej kieszeni?:)

1. Data: 2004-01-22 19:28:35

Temat: Re: jaki tusz wydluzajacy rzesy?
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:

> dziewczynki, czy mozecie mi polecic jakis dobry tusz, ktory wydluza rzesy i
> nie spustoszy mojej kieszeni?:)

Mialam kiedys cos, co mi rzesy wydluzalo niesamowicie, a nazywalo sie
Longuer Sublime (nie pamietam dokladnej pisowni)z Bourjois bodajze.
Porzucilam ten tusz, bo nie byl wodoodporny i nie pogrubial, ale
wydluzal naprawde ladnie i wywijal rzesy do gory. Jesli wiec nie zalezy
Ci na kosmetyku wodoodpornym, a rzesy masz grube i geste, sadze, ze
bylby dla Ciebie dobry :-)

Pozdrawiam :-)

Tib

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-01-22 19:32:01

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tib" <c...@a...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> wydluzal naprawde ladnie i wywijal rzesy do gory. Jesli wiec nie zalezy
> Ci na kosmetyku wodoodpornym, a rzesy masz grube i geste, sadze, ze

o - dziekuje bardzo za namiar, bo wyglada jak skrojony na mnie:) uwielbiam
wydluzajace tusze, bo czuje sie "w nie ubrana" tak wytwornie, a z
pogrubiajacymi czuje sie sztucznie i nienaturalnie - hihi, no po prostu tak
sie czuje:)
a przy okazji zapytam - czemu lubisz wodoodporne? chodzisz na basen czy
lzawia ci oczy?

1. Data: 2004-01-22 19:39:34

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:

> [...]

> sie czuje:)
> a przy okazji zapytam - czemu lubisz wodoodporne? chodzisz na basen czy

Ani jedno, ani drugie - aura aktualnie sprzyja wodoodpornym i wole miec
pewnosc, ze nie wroce do domu z podrzesowymi podkowkami. W sezonie
plywam, wiec na lodkach wodoodpornosc jest jak najbardziej wskazana...o
ile zdaze sie rano jakkolwiek pomalowac :-) Poza tym czesto sie smieje,
a rozbawienie mnie do lez jest rzecza dosc prosta :-) Przyzwyczailam sie
do uzywania wodoodpornych, daja mi pewnosc i poczucie bezpieczenstwa,
wiec z latwoscia ten stan polubilam i nie chce zmieniac, a i tusze, i
kosmetyki do demakijazu sa obecnie na tyle dobre i delikatne, ze moge
uzywac tuszow wodoodpornych bez obawy o rzesy :-)

Moje rzesy sa obecnie dluzsze, niz kiedys, ale sa delikatne i srednio
geste, wiec wydluzenia nie potrzebuje, za to pogrubienia optycznego
bardzo :-)

Swoja droga fakt, ze kobieta z dlugimi rzesami wyglada wytwornie,
filmowo :-))

Pozdrawiam :-)

Tib

1. Data: 2004-01-22 20:35:00

Od: "Bam" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> dziewczynki, czy mozecie mi polecic jakis dobry tusz, ktory wydluza rzesy
> nie spustoszy mojej kieszeni?:)

Świetny jest Maybelline Lash Expansion.
Wydłuża i podkręca bardzo ładnie i nie zauważyłam odbić.
Mam kolor absolutly blue, ale nie widać za bardzo że jest niebieski, połysk
jest taki ciekawy, dodaje blasku oku, reszta ogólnie czarna. A nastawiłam
się na ten niebieski ;)))
Polecam.
Co do ceny, nie wiem niestety, allegro 15 zł ;)

Pozdrawiam
Barbara

1. Data: 2004-01-22 20:42:32

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> dziewczynki, czy mozecie mi polecic jakis dobry tusz, ktory wydluza rzesy
> nie spustoszy mojej kieszeni?:)

ja kupuje czasami na allegro u pana ktorego pru opisalo negatywnie (ja nie
mialam z nim problemow) Maxa factora (oryginal i jestem naprawde zadowolona)
Lash Silks, on bardziej podkreca ale tez ladnie wydluzal. A calkiem wydluzal
(i nie podkrecal i nie pogrubial) moje rzesy Caligraphy M.Astor (cena okolo
40 zl - ale moge sie mylic bo tez byl z allegro wiec troche taniej)

pozdr

!@#$%^& NADGORLIWOSC JEST GORSZA NIZ FASZYM &^%$#@!
------------------------
FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-22 21:21:09

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ani jedno, ani drugie - aura aktualnie sprzyja wodoodpornym i wole miec
> pewnosc, ze nie wroce do domu z podrzesowymi podkowkami.

to doradz, jaki plyn do zmywania tych wodoodpornosci uzywasz?:)

> Swoja droga fakt, ze kobieta z dlugimi rzesami wyglada wytwornie,
> filmowo :-))

ja i tak mam chyba dlugie - bo ja zmywam makijaz mleczkiem, to mam brudne
okulary od srodka:) ale i tak uwielbiam jej jeszcze wydluzyc.

1. Data: 2004-01-23 00:03:19

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Jan 2004 20:28:35 +0100, Tib <c...@a...pl> wrote:

[...]

a mnie on rzesy skleja na maxa. bez uzycia grzebyka wygladaja tragicznie.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-01-23 10:36:00

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib wrote:

> [...]
> wydluzal naprawde ladnie i wywijal rzesy do gory. Jesli wiec nie zalezy
> Ci na kosmetyku wodoodpornym, a rzesy masz grube i geste, sadze, ze

Ha! Niechcący jest coś odpowiedniego dla mnie. Nie cierpię wodoodpornych
i jak dotąd nie umiałam znaleźć nic, co wydłuża, ale nie pogrubia.

Krycha z zachwytem

1. Data: 2004-01-23 12:43:04

Od: "nat" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Świetny jest Maybelline Lash Expansion.
> Wydłuża i podkręca bardzo ładnie i nie zauważyłam odbić.
> Polecam.

Zgadzam sie, jest rzeczywiscie swietny. Poza tym jeszcze bardzo ladnie
rozczesuje rzesy.
Pamietam, ze jak tylko zaczelam uzywac tego tuszu to kolezanki pytaly co
robie, ze mam tak dlugie rzesy. Zreszta jak przegladam swoje zdjecia ze
studniowki to sama sie dziwie...zupelnie jakbym miala doklejane kepki rzes,
a to przeciez to tylko Lash Expansion ( z natury mam raczej slabe i krotkie
rzesy, niestety:(( ). Jestem w trakcie zuzywania trzeciego opakowania.

> Co do ceny, nie wiem niestety, allegro 15 zł ;)

w sklepie kosztuje 30 zl

pozdrawiam

natalia

jak sie pozbyc akwizytorow na grupie?...
Nowa, fajna szminka :-)
/Importerzy/Jestem zainteresowany nawiązanien kontaktów handlowych...
Stanik Avocado - spieszę donieść
Znowu tusz do rzes