Re: jaki zabieg dla faceta u kosmetyczki

From: "Ania" <a...@b...wroc.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: jaki zabieg dla faceta u kosmetyczki
Date: Tue, 3 May 2005 15:44:25 +0200

Użytkownik "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> napisał w wiadomości

> wrecz chyba zyskuja na meskosci...
> dla mnie zadbany mezczyzna jest jak najbardziej meski,

Różnie to bywa. Dla mnie granica między byciem zadbanym a przesadnie
wypindrzonym jest dość konkretna. Po przekroczeniu tej granicy facet to już
dla mnie nie-facet choć pewnie część dziewczyn stwierdzi, że taki to dopiero
cudo :)
Zadbana cera, gładko ogolona twarz, czyste i krótkie paznokcie + delikatny
zapach perfum - to jest to :) (do tego czyste ubranko i koniecznie czyste
buty!)
Co sie zaś tyczy chodzenia do kosmetyczki - jasne, jak dla mnie nie ma
przeciwwskazań o ile wracając od kosmetyczki chłopak nie wskoczy na solarium
:) Boszz.... ostatnio jechalam autobusem z takim czymś, spieczone to było
niczym kurczak z rożna, nieee... to zdecydowanie nie było męskie ;-/ (choć
facet był 'zadbany' - widać, ze pindrzenie się to jego hobby) :)

Pozdr.
Ania

--
"...a przecież kazdy chyba chce