Re: jakie jeansy na szerokie biodra?

Data: 2005-09-28 09:45:22
Temat: Re: jakie jeansy na szerokie biodra?
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

Użytkownik "Puchacz" napisał w wiadomości

> I teraz jakie jeansy mi pasuja? osobiscie bym wolala ciemniejze i
> biodrowki....

Normalnych na taką różnicę między pasem a biodrami to raczej nie dostaniesz.
Typowe biodrówki skrócą Ci nogi przez co optycznie jeszcze bardziej poszerzą
tyłek. Polecam obniżoną talię.

> Lepsze sa z duzymi kieszeniami czy malymi? czy bez kieszeni? dzwony?
wezsze?
> powycierane czy jednolity kolor?

Zdecydowanie nie zwężane; raczej w stronę boot-cut niż typowych dzwonów.
Kieszenie zdecydowanie tak, bo mogą zamaskować pupę - ale uwaga, są
zdradzieckie:)) Nie mogą być za małe ani za duże, nie mogą być naszyte pod
zbyt dużym skosem. Zdecydowanie bez klapek, płaskie, odpowiednio
rozstawione. Materiał tradycyjny - unikaj dodatków lycry i innych
rozciągaczy. Kolor - kwestia optyki. Te rozjaśniane centralnie wyszczuplają
trochę nogi - możesz wyglądać fajnie, ale możesz też niechcący poszerzyć
tyłek.

> Prosze moze o jakies linki do danych modeli:)

No to uzbrój się w cierpliwość i poodwiedzaj strony producentów. Jak
przebrniesz przez setki niepotrzebnych animacji i dobijesz się do katalogu,
to sobie coś wybierzesz. Ale i tak najlepiej się wybrać do sklepu i
pooglądać jak spodnie wyglądaja na własnym tyłku:)

pzdr,
Aga