jakie ryby najlepsze do oczka wodnego

11. Data: 2003-06-15 21:34:55

Temat: Re: jakie ryby najlepsze do oczka wodnego
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

12. Data: 2003-06-15 21:59:57

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2003-06-15 23:31:03

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

From: "boletus" <b...@o...pl>

> > Ale tego chyba hoduje sie w wannie?
> >
> > Pozdrowienia,
> > Michal
> >
> > Tylko pod koniec żywota:((
>
> Pozdrawia boletus
:)
i to jest Panowie wielki blad
!!!!!
ryba jak kazde zywe stworzenie odczuwa stres
co skutkuje min wydzielaniem
i osadzaniem sie w jej miesniach ( miesie) kwasu mlekowego
ktory czesto czyni jewj mieso wrecz niesmacznym
o ile zbyt dlugo byla w trnasporcie
lub zbyt dlugo w tej wannie
:)
ja po swoje karpie jade w wigilie rano
bezposrednio nad staw do producenta
:)
karp pociety na waskie paski potrzebuje okolo 4 godzin
aby dojsc w przyprawach
i na stole jest nie tylko pachnacy ale az slodki
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

13. Data: 2003-06-15 23:31:03

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2003-06-16 07:39:21

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:01a001c33329$7f8c9060$167e63d9@d3h6c1 Tadeusz Smal
<s...@s...pl> napisał(a):
> [...]
> co skutkuje min wydzielaniem
> i osadzaniem sie w jej miesniach ( miesie) kwasu mlekowego
> ktory czesto czyni jewj mieso wrecz niesmacznym

Hejka. Mam w tej sprawie odmienne poglądy. Staram się kupić karpie
możliwie wcześnie, żeby do wigilii kilka dni popływały w wannie i się
oczyściły. Są wtedy zdecydowanie smaczniejsze. :-)
Mam długoletnie (od dziecka) doswiadczenie z wannową "hodowlą" karpi.
Rekord, to przetrzymanie karpia Kubusia od grudnia do sierpnia następnego
roku. Bardzo lubił kukurydzę z puszki, spaghetti, i czerwone robaczki z
parku. Zżylismy się z nim bardzo, że o zjedzeniu takiego wręcz domownika nie
mogło być mowy. Z powodu naszego wyjazdu na wczasy został wypuszczony na
wolność. :-)
Pozdrawiam wannowo Ja...cki

16. Data: 2003-06-16 08:10:21

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> mogło być mowy. Z powodu naszego wyjazdu na wczasy został wypuszczony na

Pozdrawia boletus

17. Data: 2003-06-16 09:10:32

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawia boletus

Z karpiem zapewne :]

Pozdrawiam
PP.

18. Data: 2003-06-16 09:47:31

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bck1ji$suc$1@nemesis.news.tpi.pl 1stgreen
<1...@w...pl> napisał(a):

> Z karpiem zapewne :]

Hejka. Oczywiście osobno. ;-) Mógłbym np. napisać, że w mojej willi jest
pięc łazienek, każda w innym stylu, ale to nie jest prawda. :-) Po prostu
duża, żółta, plastikowa miska, do której Kubuś był b. często przenoszony,
gdy potrzebna była wanna do kapieli czy też prania (spust wody z pralki jest
do wanny). Karp bardzo szybko przyzwyczaja się do miski i nie bryka. Jedna
uwaga: nie można miski z karpiem stawiać na pralce, szczególnie wtedy, gdy
odwirowuje pranie. :-) Teraz chyba bym się nie zdecydował na eksperymenty z
karpiem, bo bardzo zdrożała woda. :-(
Pozdrawiam kąpielowo Ja...cki

19. Data: 2003-06-16 10:53:00

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Mam w tej sprawie odmienne poglądy. Staram się kupić karpie
> możliwie wcześnie, żeby do wigilii kilka dni popływały w wannie i się
> oczyściły. Są wtedy zdecydowanie smaczniejsze. :-)
:))))))))
no bo jak kupisz go bardzo wczesnie
to wtedy on juz sie z wanna oswoi
i przestanie sie nia stresowac
:)
wiem co chciales napisac
masz na mysli "wyplukanie" karpii przetrzymywaniem w czystej wodzie
ale tydzien czy dwa na to troche za malo
a tak naprawde nie jest to do konca mozliwe
:)

20. Data: 2003-06-16 13:59:33

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> masz na mysli "wyplukanie" karpii przetrzymywaniem w czystej wodzie
> ale tydzien czy dwa na to troche za malo
> a tak naprawde nie jest to do konca mozliwe

Mozna tez karpia wyplukac po spozyciu, ale do tego potrzebna jest
czysta woda przez o z kreska :-)

Pozdrowienia,
Michal

--