jakie sa wysokie brodziki?

1. Data: 2005-06-13 21:23:27

Temat: jakie sa wysokie brodziki?
Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos spotkal sie z jakims bardzo wysokim brodzikiem?
chodzi mniej wiecej o to zeby mial siodełko.

cena im blizsza zera tym lepsza ;)
ale ma wytrzymac pare lat.

2. Data: 2005-06-13 21:35:38

Temat: Re: jakie sa wysokie brodziki?
Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-13 23:23 +0200, Użytkownik To Pisał Romek napisał :
> czy ktos spotkal sie z jakims bardzo wysokim brodzikiem?
> chodzi mniej wiecej o to zeby mial siodełko.

Ja ma chyba 21 cm.Ale ceny nie pamietam, bo sprzed 3 lat. Koło w każdym
razie. Ale pewnie sa i glebsze.

Edytka [edymon]

Tak, sprzątam po moim psie i jestem z tego dumna! :-)

3. Data: 2005-06-13 22:45:41

Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zagrzmiało, błysło i hukło, a objawiony(a) w kłębie dymu [edymon]
wysyczał(a) złowieszczym szeptem:

> Ja ma chyba 21 cm.Ale ceny nie pamietam, bo sprzed 3 lat. Koło w każdym
> razie. Ale pewnie sa i glebsze.

My mamy z Sanplastu, też ma 21 cm, siedzisko jest siłą rzeczy wyżej.
Ma dwa lata, ceny też nie pamiętam, ale nie ma to raczej zbyt wielkiego
znaczenia, bo przecież od tego czasu i tak się zmieniła ;)
Całkiem toto wygodne jak sobie człowiek kopyta chce tarką na mokro opiłować
:)

Piotr Mockałło
http://www.kocia-stronka.republika.pl

4. Data: 2005-06-14 05:34:44

Od: Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

moj kolega zamontowal brodzik co ma ok. 30 cm wysokosci z
siedziskiem - niestety nie znam jego nazwy

5. Data: 2005-06-14 13:06:12

Od: "rd" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam jakiś półokrągły - 90x90 cm - głęboki na 28 cm z siedziskiem. W
listopadzie 2004 dałem za niego w sklepie 345 PLN wraz z obudową. Firma
jakaś polska - niestety nie pamiętam nazwy ale może pogrzebe w fakturach i
znajdę i dam znać jakby co.

6. Data: 2005-06-22 08:04:34

Od: "Piotr" <spamy(remove)@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktos spotkal sie z jakims bardzo wysokim brodzikiem?
> chodzi mniej wiecej o to zeby mial siodełko.
>
> cena im blizsza zera tym lepsza ;)
> ale ma wytrzymac pare lat.

koło 90x90 wys ok 20a kilka cm
ceny nie pamiętam...
pozdr,
Piotr

Standardowy cykl prania ?
ktora wanna?
pokrowce na materace z zamkiem błyskawicznym- gdzie kupić?
drzwi harmonijkowe
popsuty licznik wody