ktora wanna?

1. Data: 2005-06-13 17:13:12

Temat: ktora wanna?
Od: "Szanna" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Ktora wanne polecacie? Kupic akrylowa czy metalowa emaliowana?
Ktora odporniejsza na zadrapania?
Ktora dluzej bedzie blyszczaca i nie zmatowi sie od srodkow czyszczacych?

szanna

2. Data: 2005-06-13 18:22:15

Temat: Re: ktora wanna?
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanna <s...@w...pl> wrote:
> [...]
> emaliowana?
> Ktora odporniejsza na zadrapania?
> Ktora dluzej bedzie blyszczaca i nie zmatowi sie od srodkow

Tu masz najlepszą i najpełniejszą odpowiedź:

http://glinki.com/?l=nknyp6

J.

3. Data: 2005-06-13 19:17:30

Od: "Szanna" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu masz najlepszą i najpełniejszą odpowiedź:
>
> http://glinki.com/?l=nknyp6

Dzieki! Poczytalam i juz wiem!!!

szanna

4. Data: 2005-06-13 19:40:25

Od: "Yaris" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szanna" <s...@w...pl> wrote in message

> Dzieki! Poczytalam i juz wiem!!!
> szanna
Podziel sie zemna opinią, jestem na etapie wykańczania :-)), a nie mam siły
juz przerabiać po kolie.. który przysznic najlepczy, który zlewoamywak,
który ... i tak w kółko. Notabene posty które ci polecono są nieco
prezstarzałe. Ja nie wiem jaką wybiorę ale wanna akrylowa po rocznym
użytkowaniu u mojej ciotki po prostu stała się zółtawo jakaś tam i "jakby"
porysowana, chyba efekt proszkowego czyszczenia.

Yaris

5. Data: 2005-06-13 19:43:35

Od: "Szanna" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yaris" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> użytkowaniu u mojej ciotki po prostu stała się zółtawo jakaś tam i "jakby"
> porysowana, chyba efekt proszkowego czyszczenia.

Ja robie lazienke mojej mamie ( 74 lata).Zdecydowalam sie na wanne metalowa
emaliowana.
Mama nie ma sily ''dopieszczac'' wanienki zelami i innymi delikatnymi
miksturami.
Lubi stosowac wybielacze , ktore wannie akrylowej szkodza.
Metalowa jest mniej wyrafinowana ale przyjazniejsza w eksploatacji.

szanna

pokrowce na materace z zamkiem błyskawicznym- gdzie kupić?
drzwi harmonijkowe
popsuty licznik wody
Jaka pralka ładowana z przodu (z suszarką ?)
Wymiana wkladki w zamku Witex super-lock