Re: ktora wanna?

From: "Szanna" <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: ktora wanna?
Date: Mon, 13 Jun 2005 21:43:35 +0200

Użytkownik "Yaris" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:d8knol$8gb$1@nemesis.news.tpi.pl...

> "Szanna" <s...@w...pl> wrote in message

> Podziel sie zemna opinią, jestem na etapie wykańczania :-)), a nie mam
siły
> juz przerabiać po kolie.. który przysznic najlepczy, który zlewoamywak,
> który ... i tak w kółko. Notabene posty które ci polecono są nieco
> prezstarzałe. Ja nie wiem jaką wybiorę ale wanna akrylowa po rocznym
> użytkowaniu u mojej ciotki po prostu stała się zółtawo jakaś tam i "jakby"
> porysowana, chyba efekt proszkowego czyszczenia.

Ja robie lazienke mojej mamie ( 74 lata).Zdecydowalam sie na wanne metalowa
emaliowana.
Mama nie ma sily ''dopieszczac'' wanienki zelami i innymi delikatnymi
miksturami.
Lubi stosowac wybielacze , ktore wannie akrylowej szkodza.
Metalowa jest mniej wyrafinowana ale przyjazniejsza w eksploatacji.

szanna