Re: jakie winogrona?

Data: 2002-05-21 06:54:38
Temat: Re: jakie winogrona?
Od: "Faber" <m...@p...fm>

> może najlepszej) szkółek winorośli w Polsce.
> Pojedź do Zawady (chyba gmina Gorenice) do Ryszarda Piątka. Ma znakomite
> odmiany.
> Piątek jest>
witam
czy i ja moge skorzystać z Twojej wiedzy. Mam co prawda trzy krzewy
winorośli, nawe je zidentyfikowałem (czarne), niestety nie pamiętam nazwy,
ale nie oto idzie. Chciałbym jakaś odpowiednia odmianę o białych owocach,
dosyć mrozoodporną (miałem cos z Małoposki, ale wymarzło). Mieszkam na
Pomorzu Środkowym, w dziwnym klimatycznie miejscu (klimat kapryśny, raz
łagodny morski, raz jak na Suwalszczyźnie). Czyli musiałaby być to odmiana
wyjątkowo odporna na różne niesprzyjajace warunki (choroby, temperatury).
Czy mógłbyś cos polecić?
pozdrowienia
tade