Re: jakieś dziwne sytuacje

From: "scorpio" <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: jakieś dziwne sytuacje
Date: Mon, 27 Mar 2006 00:59:24 +0200

W poscie

"""""""Witam,zlozylem wniosek o rente socjalna 23lutego,to od kiedy mi sie
nalezy renta.Rente mam do kwietnia 2007roku.Ale niewiem od kiedy.Prosze
pomozcie.A jesli mam od lutego to mam rente w takim razie na 15miesiecy.I
kiedy moglbym sie spodziewac pieniedzy na koncie. pozdr """""""

Po pierwsze : Czy nikogo nie zastanawia fakt ze nim otrzyma sie rente
socjalna otrzymuje sie decyzje o przyznaniu renty socjalnej (de vacto
orzeczenie lekarza orzecznika ZUS)
Czy mam rozumiec ze powyzszych dokumentow nie dostal, albo czytac nie
potrafi

Po drugie : w kazdym regionie (ZUSowskim) sa rozne terminy wyplat rent
socjalnych - skad niby ktokolwiek z grupowiczow moglby wiedziec kiedy jasnie
pan otrzyma

W drugim poscie dochodzi do paradoksalnej sytuacji :

Podam jeden przyklad :

"""""W tym momencie moje nerki są całkowicie niewydolne i wymagam już
dializowania.""""""

""""3 lata temu na skutek intrygi uknutej przez mojego szefa musiałem się
zwolnić i od tamtej pory bezskutecznie szukam pracy.""""""

"""""""mój stan zdrowia nie pozwala na podjęcie praktycznie żadnej
pracy."""""

Swiadczy to moim zdaniem ze mimo dializowania i stanu zdrowia ktory nie
pozwalal na prace szukal desperacko pracy
I jak tu odpowiedziec porzadnie zgodnie z prawem nie kombinujac od kiedy
powinno sie stwierdzic chorobe aby zaliczyc staz wiek i tak dalej

Urażonych grupowiczow przepraszam
pzdr
scorpio

26.03 Jarek
27.03 S.S.
27.03 Arkadiusz&Zieliński
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla