Re: jakieś dziwne sytuacje

Data: 2006-03-26 23:53:39
Temat: Re: jakieś dziwne sytuacje
Od: Jarek <n...@w...pl>

On Sun, 26 Mar 2006 18:19:12 +0200, "Jerzy" <j...@p...onet.pl>
napisał(a):

>Wielkie dzięki za oświecenie .Dotychczas wszak mysałem ,że jak sie raz
>dostanie w dupe od życia czy dwa , to zmienia sie optyka zdarzeń , a tu
>jednak jak z tego widać - Nie - Jerzy
Nie... tak nie jest, jest już po 23 to napiszę Ci jak jest. Mój kolega
mawia "kto się sk*** urodził kanarkiem nie będzie" Czasem jest
odwrotnie, ludzie za swoje nieszczęście mszczą się na innych. A czy
wszystkie wojny i nieszczęścia globalne nauczyły coś ludzkość jako
ogół? NIE. więc wszystko zależy od człowieka.
Jarek