jarzynka do rybki?

1. Data: 2004-09-07 10:33:58

Temat: jarzynka do rybki?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie,kiszona kapusta znudzila nam sie, moze jakies propozycje?
pzdr
p.

1. Data: 2004-09-07 11:10:48

Temat: Re: jarzynka do rybki?
Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> jak w temacie,kiszona kapusta znudzila nam sie, moze jakies
propozycje?
A rybka jaka? Smażona?
Spróbuj może:
- 3-4 średnie marchewki
- 1 średnie jabłko
- trochę soku z cytryny
- 1-2 łyżeczki chrzanu (tartego)
oliwa, sól, pieprz, cukier
Marchewki zetrzeć na drobno, jabłko grubiej, skropić cytryną i
oliwą, dodać chrzan - wymieszać, doprawić do smaku.

Ivan

Jeśli chcesz pisać na priv, wywal "conieco" z adresu

1. Data: 2004-09-07 12:29:05

Od: "Dorota Kalinowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> jak w temacie,kiszona kapusta znudzila nam sie, moze jakies propozycje?
> pzdr
> p.
Moja i mojej rodzinki ulubiona surówka do niemal każdego dania to:

1/2 główki kapusty pekińskiej,
1/2 cebuli,
mały ogórek zielony,
1-2 ząbki czosnku,
ew. 1 marchew ,
1/2 szkl. gęstej śmietany + 2 łyżki ostrego majonezu+ sok z 1/2 cytryny lub
2 łyżki octu winnego+ cukier+sól

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2004-09-07 12:48:49

Od: Patrycja Scelina <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):
> jak w temacie,kiszona kapusta znudzila nam sie, moze jakies propozycje?
> pzdr
> p.

moze tak:

kapusta pekinska
1 ogorek zielony (nie gruntowy)
2 pomidory
olej
ocet
cukier
sol
pieprz

--
Patrycja

1. Data: 2004-09-07 13:34:41

Od: "ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

do rybki wyśmienity jest melon
ja pichcę łososia w piekarniku lub dusze na patelni,
do tego wydrążam kulki z pomarańczowego lub soczystego zieloego melona
wszystko skrapiam cytryną
wyśmienite!!!
polecam

1. Data: 2004-09-07 16:14:43

Od: "lamia_" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> jak w temacie,kiszona kapusta znudzila nam sie, moze jakies propozycje?
> pzdr
> p.

Ja (zwlaszcza jak jestem leniwa w kuchni) siegam do zamrazarki po mrozone
warzywa Frosty czy innej firmy /zalezy co lubisz i ktory "zestawik" sobie
wybierzesz/. Wszystko przygotowuje na patelni podlewajac lekko woda (diete
trzeba trzymac), choc moj facet robi to na tluszczu i tak dusi. Osobno robie
rybe (kostki) na parze i pod koniec warzywnego duszenia dodaje rybe w
kawalkach do warzyw. Danie dla 2-4 osob. :) Jeszcze jak doprawisz swoimi
ulubionymi przyprawami.. pyszota :)

zycze smacznego
lamia_

co zrobić z patisonów