jasna karnacja - opalanie

1. Data: 2005-06-14 10:33:31

Temat: Re: jasna karnacja - opalanie
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Jun 2005 12:34:24 +0200, in pl.rec.uroda aga
<a...@p...onet.pl> wrote in <d8mbdp$2ord$1@riot.atman.pl>:

>Postanowilam, ze w tym roku cos wreszcie zrobie z ta przerazliwie blada
>skora...
>Mam prosbe - podzielcie sie swoimi kuracjami. Bo ja juz naczytalam sie o
>solariach, samoopalaczach, pigulkach z karotenem, balsamach. Ale
>zalezaloby mi na takic poradach z wlasnego doswiadczenia. Bo przeciez
>nie zastosuje wszystkiego :)

jako współczesna odpowiedniczka kolorystyczna Królewny Śnieżki mogę
powiedzieć, że najlepszy skutek daje karmel brązujący Dax Cosmetics.
nie robi smug, nie złazi płatami, nie zamienia w frytę solaryjną -
jest akurat taki, jaki ma być.

do twarzy natomiast używam od paru lat kremu firmy Ziaja z serii
Sopot. z jego komedogennym działaniem uporałam się dość prosto - kremu
używam co drugi wieczór (na noc), rano przemywam twarz tonikiem z
alkoholem, a co jakiś czas pod ten krem kładę dowolny łatwo wsiąkliwy
środek antysyfkowy.

amg

1. Data: 2005-06-14 10:34:24

Temat: jasna karnacja - opalanie
Od: aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Aha, osoby opalajace sie w kilka chwil na piekna czekolade, bez
problemow, z gladka lsniaca skore prosze o milczenie :D

pozdr
aga

1. Data: 2005-06-14 11:01:47

Od: aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

> [...]
> powiedzieć, że najlepszy skutek daje karmel brązujący Dax Cosmetics.
> nie robi smug, nie złazi płatami, nie zamienia w frytę solaryjną -

Musze wyprobowac. Moje przygody z samoopalaczami nie sa zbyt dobre, wiec
moze taki balsam. Cena zacheca do testow :) Jest wydajny?

Slyszlam o dobroczynnym dzialanu masla kakaowego. Ale nigdzie nie moge
go znalezc (oprocz balsamow i kremow z dodatkiem masla kakaowego,
nawilzajace nie do opalania).
jedyne co znalazlam to
http://allegro.pl/show_item.php?item=53894424

Ale bez firmy, opakowanie tez jakies takie...
W archiwum slyszalam cos o masle kakaowym w proszku (?!).
W aptece pani wytrzeszczyla oczy i stwierdzila, ze nie ma niczego takiego...

pozdr
aga

1. Data: 2005-06-14 11:20:06

Od: "liann_ka" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

a ja do twarzy polecam nie krem Ziaji Sopot ale brazujacy krem Bielendy w
wersji na dzien, zuzylam kilka opakowan Ziaji dopoki nie wyprobowalam
wlasnie Bielendy, po 1 nadaje skorze znacznie ladniejszy naturalny kolor,
naprawde roznica jest ogromna, po 2 jest wydajniejszy, no i po 3 mozna go
bez problemu uzywac na dzien bo nie jest taki tlusty jak Ziaja, dla mnie
glownie liczy sie ta pierwsza zaleta, bo jestem bardzo blada /taka uroda od
dziecka ;)/ - tzn teraz juz nie jestem bo uzywam co drugi dzien tego kremu i
jestem nim zachwycona :) do skory na reszcie ciala uzywam balsamu
brazujacego JJ, wczesniej byl tu juz wiele razy zachwalany, nie robi smug -
oczywiscie trzeba dobrze rozsmarowac po calym ciele, kolor jest tez znacznie
lepszy niz innych balsamow ktorych do tej pory uzywalam / a wiele ich bylo
;)/ no i cena niska.

1. Data: 2005-06-14 12:32:39

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Jun 2005 13:01:47 +0200, in pl.rec.uroda aga
<a...@p...onet.pl> wrote in <4...@p...onet.pl>:

>Musze wyprobowac. Moje przygody z samoopalaczami nie sa zbyt dobre, wiec
>moze taki balsam. Cena zacheca do testow :) Jest wydajny?

czy ja wiem... w miarę. mam drugie opakowanie, ale też nie używam go
jakoś oszczędnie, no i czasem nakładam i trzy razy dziennie, po każdym
prysznicu.

>Slyszlam o dobroczynnym dzialanu masla kakaowego.[...]

jest balsam Daxa z masłem kakaowym, ma filtr 3 - podobno są i wyższe,
ale dla osób z jasną karnacją to i tak za mało. sam balsam kakaowy
może chyba brązowić skórę, tak samo jak balsam z wyciągiem z orzecha -
natomiast nie użyłabym go jako bazy do opalania. a gdzie filtry?

amg

1. Data: 2005-06-14 12:33:14

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

a jakie ma filtry?

amg

1. Data: 2005-06-14 12:48:39

Od: "liann_ka" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisal w wiadomosci
> a jakie ma filtry?
>
> amg

a nawet nie wiem czy w ogole ma, musialabym zerknac na opakowanie ale
pudelko dawno wyrzucilam, ja i tak przed wyjsciem z domu smaruje sie
normalnie kremem z filtrem, brazujacego uzywam duzo wczesniej przed wyjsciem
gdziekolwiek, tylko chodzilo mi o to ze nawet jesli smaruje sie kremem w
domu i nie zamierzam nigdzie wychodzic to nie lubie jak mi sie cala buzia
swieci, a po nim czegos takiego nie ma

1. Data: 2005-06-14 12:55:00

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Jun 2005 14:48:39 +0200, in pl.rec.uroda "liann_ka"
<l...@p...fm> wrote in <d8mjnr$bn1$1@opal.icpnet.pl>:

> [...]
>domu i nie zamierzam nigdzie wychodzic to nie lubie jak mi sie cala buzia

uhm. to cenna wiadomość, mogłabym go sobie używać na noc w takim
razie. chyba go widzę na ich stronie - taki z ekstraktem z orzecha
włoskiego i drzewa hebanowego?

amg

1. Data: 2005-06-14 13:47:07

Od: "liann_ka" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> uhm. to cenna wiadomość, mogłabym go sobie używać na noc w takim
> razie. chyba go widzę na ich stronie - taki z ekstraktem z orzecha
> włoskiego i drzewa hebanowego?
>
> amg

tak, zgadza sie, tez czesto stosuje na noc, jak ranek mam zawalony ;)

1. Data: 2005-06-14 16:15:21

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga napisał(a):

> [...]
> solariach, samoopalaczach, pigulkach z karotenem, balsamach. Ale
> zalezaloby mi na takic poradach z wlasnego doswiadczenia. Bo przeciez

Oprocz kosmetykow sok z marchewki (chocby karotka, ktora kiedys pilam w
ogromnych ilosciach i bylo to widac ;) ) raczej ci nie zaszkodzi.

th

Pytanie trochę z innej beczki!!
BEZPŁATNE KURSY ZAWODOWE - Oferta dla Mazowsza
Suszarko-lokówka
pigulki
Chwale i nie chwale. Do wlosow.