jedzenie w lodówce

1. Data: 2000-08-01 11:47:29

Temat: jedzenie w lodówce
Od: "Natalia" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że to trochę nie na temat, ale już chyba najbardziej na tej grupie.
Mam takie pytania:
- ile dni możecie trzymać w lodówce świeże wędliny (np. szynkę) zanim
nabierze niemiłego zapaszku ?
- czy w Waszych lodówkach jest całkiem sucho ? - to do użytkowników tzw.
samoodszraniających się lodówek
Mam dużego nowego Polara, na jego tylnej ściance i częściowo na półkach i
produktach jest stale wilgotno. Z tego, co wiem w lodówce powinno być sucho
i zimno. Co Wy na to ?

Pozdrawiam

Natalia

1. Data: 2000-08-02 07:13:05

Temat: Re: jedzenie w lodówce
Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Natalia wrote:

> - ile dni możecie trzymać w lodówce świeże wędliny (np. szynkę) zanim
> nabierze niemiłego zapaszku ?

Wspolczesne wyroby juz po 2-3 dniach potrafia pelzac - chyba ze masz wiejskie
(ale od zaufanej osoby, bo inaczej tez co "wijsko-podobne".

> [...]
> produktach jest stale wilgotno. Z tego, co wiem w lodówce powinno być sucho

W mojej jest wilgotno i zbyt zimno - nie da sie w niej spac.

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2000-08-03 07:43:08

Od: "Monika Bacińska" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> - ile dni możecie trzymać w lodówce świeże wędliny (np. szynkę) zanim
> nabierze niemiłego zapaszku ?

To zalezy raczej od wedliny niz od lodowki. Szynka z hipermarketu smierdnie
po 2-3 dniach (a jak kupowana wieczorem to jeszcze szybciej! Oni tam
oswietlaja wedlinke specjalnymi lampami, zeby sie wydawala rozowiutka
swiezutka i dopiero w domu orientujesz sie, ze to scierwo). Szyneczka z
normalnego "komuszego" sklepu z wedlinami potrafi przezyc w lodowce nawet
tydzien. Nie testowalam prawdziwej wiejskiej wedliny, ale spodziewam sie, ze
mozna by ja dluuugo trzymac.

> Mam dużego nowego Polara, na jego tylnej ściance i częściowo na półkach i
> produktach jest stale wilgotno. Z tego, co wiem w lodówce powinno być
sucho
> i zimno. Co Wy na to ?

Zimno jest, ale w mojej lodowce tez jest ciagle mokrawo. Paskudztwo.

:-) Monika

1. Data: 2000-08-04 06:11:49

Od: "Idol" <n...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno pisze w instrukcji obsługi, że na tylnej ściance zbiera się wilgoć;
jest to typowe dla wielu typów lodówek.
Idol

Pizza kawalerska
sałatka
sos winegret
Witam - O jedzonko pytam ( Slomiany wdowiec)
kurczak z rozna