jesli kocha sie kogos za bardzo ta osoba sie odsuwa?

1. Data: 2000-02-05 22:10:09

Temat: jesli kocha sie kogos za bardzo ta osoba sie odsuwa?
Od: "ekonom18" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich ponownie

Mam problem jak prawie kazdy nastolatek. Chodzi o to, ze jak poznam
jakas sympatyczna dziewczyne to zawsze darze ja uczuciem. Czasem moze zbyt
wielkim jak na tak krotka znajomosc. Dzialam chyba zbyt szybko.
Czy dziewczyny boja sie bardzo silnego uczucia? Tzn. rozmowa, albo
przebywanie w jej towarzystwie. Ale najgorzsze jest to, ze nie mowi nic,
abym sie odczepil, ( nie jest szczera) zazwyczaj mowia nie mam czasu, jestem
zajeta ,mam plany.:) Czy was to nie denerwuje ? ( takie owijanie w bawelne)
Nie lepiej powiedziec odwal sie ?

e...@k...net.pl

Ps. Poszukuje ludzi doswiadczonych w podrywach...

1. Data: 2000-02-06 13:30:01

Od: "skuter" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ekonom18 <e...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5d1n4.44561$H...@n...tpnet.pl...
> [...]
jestem
> zajeta ,mam plany.:) Czy was to nie denerwuje ? ( takie owijanie w

czy Ty powiedziałeś kiedyś dziewczynie: odwal się?
trudno jest tak otwarcie wprost dać komuś kopa, szczególnie gdy jest to ktoś
kto okazuje Ci, że mu zależy na znajomości
Inna sprawa że da się to zrobić wprost a jednak delikatnie, ale nie każdy
musi to umieć

1. Data: 2000-02-06 16:10:18

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 05 Feb 2000 22:10:09 GMT, "ekonom18" <e...@k...net.pl>
wrote:

> [...]
>zajeta ,mam plany.:) Czy was to nie denerwuje ? ( takie owijanie w bawelne)

Przyznam, ze to tez mnie irytuje. Pewnie sa dobre po prostu sercem i
nie maja zla w sobie wystarczajaco, by tak powiedziec, ale nie wiedza,
ze tylko 10-krotnie pogarszaja sytuacje.

--
Paweł Radecki p...@s...com.pl -dane
UIN 25481040 r...@p...onet.pl -prywatne

1. Data: 2000-02-06 17:34:12

Od: "Marlenka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| wielkim jak na tak krotka znajomosc. Dzialam chyba zbyt szybko.
| Czy dziewczyny boja sie bardzo silnego uczucia?

"Nic tak nie zabija milosci, jak wybuch prawdziwej milosci u partnera"
(Henri Stendhal)

"Nie trzeba kochac nadmiernie, ludzie tego nie potrzebuja, zawadza im to."
(Romain Rolland)

Marlen

1. Data: 2000-02-06 19:32:34

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ekonom18" <e...@k...net.pl> wrote in message
> [...]
jestem
> zajeta ,mam plany.:) Czy was to nie denerwuje ? ( takie owijanie w

To sie nazywa subtelnosc kobiet :-) Ale tak jest. Moze to i dobrze ciagle
pozwala miec nadzieje. A poza tym kobieta czesto po tym jak juz podejmie
decyzje zmienia zdanie (najczesciej na cos zupelnie przeciwnego). Taki
piekny ten swiat.

> Ps. Poszukuje ludzi doswiadczonych w podrywach...

A ja sprecyzuje. Szukam kobiet doswiadczonych w podrywach.

Pajonk

1. Data: 2000-02-06 19:32:35

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paul Radetzky" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]

> nie maja zla w sobie wystarczajaco, by tak powiedziec, ale nie wiedza,
> ze tylko 10-krotnie pogarszaja sytuacje.

Ale jakie to "romantyczne " :-))))

Pajonk

1. Data: 2000-02-06 23:42:36

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

wrote:

>witam wszystkich ponownie

O, taki slowniczek, nie wiem skad to wzialem:

I think of you as a brother. (You remind me of the banjo player in
"Deliverance.")

There's a slight difference in our ages. (I'm not into dating my Dad
or kid brother.)

I'm not attracted to you in that way. (You are one unattractive dude.)

My life is too complicated right now. (I will never date you, ever,
for any reason).

I've got a boyfriend. (I haven't had a date in six months but would
rather spend the evening with my cat and half a gallon of Ben and
Jerry's than with you.)

I don't date the men where I work. (I wouldn't date you if you were in
the same 'solar system' let alone the same building or company.)

It's not you, it's me! (It's you. Oh my is it you!)

I'm focusing on my career. (Even something as boring and unfulfilling
as my career is better than dating you.)

I'm celibate. (I'd rather be than date a guy like you.)

Let's just be friends. (I want you around with no fear of sex between
the two of us so that I can tell you in excruciating detail about all
the other men I am dating.)

Kiss-Off Quotes commonly used by men:
I think of you as a sister. (I find you unattractive.)

There is a slight difference in our ages. (I find you unattractive
Mrs. Robinson.)

I am not attracted to you in that way. (I find you unattractive.)

My life is too complicated right now. (I find you unattractive.)

I have a girlfriend. (I'm lying. You know it and I find you
unattractive.)

I don't date women where I work. (If I really wanted to, I would find
a way. So, I must find you unattractive.)

It's me. It really is. It's not you. (It's you, because I find you
unattractive.)

I am concentrating on my career.(I'll concentrate on anything if it
helps me forget you.)

I'm celibate. (I'm a guy. You know that I am lying, so, I must find
you unattractive.)

Let's just be friends. (This is impossible for most men so we both
know that I must find you completely and totally unattractive).

1. Data: 2000-02-07 05:56:33

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"ekonom18" <e...@k...net.pl> writes:

> [...]
> zajeta ,mam plany.:) Czy was to nie denerwuje ? ( takie owijanie w bawelne)

pewnie, ze lepiej, ale ktora na to stac?

Wiekszosc kobiet niestety (zwlaszcza mlodych) cierpi na chroniczne
niezdecydowanie i nieumiejetnosc powiedzenia "nie".

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-02-07 13:09:30

Od: "vvako-tp" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Oooo
jest to wazny problem i i wedlug mnie powinien dluzej powisiec na wokandzie.
Najlepiej byloby wedlug mnie, gdyby zabraly najpierw glos plec piekna.

Jedna z moich znajomych powiedziala mi kiedys, ze kobiety (dziewczyny) lubia
mezczyzn sprawdzac.

ciekawe czy to prawda

pozdrwiam
vvako

v...@g...pl

1. Data: 2000-02-07 18:38:20

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 06 Feb 2000 17:34:12 GMT, "Marlenka" <m...@p...pl>
wrote:

>"Nic tak nie zabija milosci, jak wybuch prawdziwej milosci u partnera"
>(Henri Stendhal)
>
>"Nie trzeba kochac nadmiernie, ludzie tego nie potrzebuja, zawadza im to."
>(Romain Rolland)

Troche to smutne... Ja z przykroscia stwierdzic musze, ze jezeli
bylem kiedys "za bardzo" kochany, to nie przez ta osobe, ktora bym
sobie zyczyl. I wtedy sadze, ze powyzsze stwierdzenia sie sprawdzaja.
Ale gdybym by "za bardzo" kochany przez kogos kogo ja "bardzo
kochalem", wtedy oszalalbym z milosci :)))))))

--

sesja
Kochanie
Szukam Psychologaw sieci !!!