jest! jest! jest! :-)

21. Data: 2005-04-19 09:57:38

Temat: Odp: jest! jest! jest! :-)
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marzenna Kielan <m...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:d42k14$pju$...@n...news.tpi.pl...

> Obejrzalam sobie zdjęcia dostępne na www - piękna roślina :)

A widziałaś zdjęcia Michała przy opisie gatunku w TaBaza?????
Pozdrawiam ;-)
Janusz

22. Data: 2005-04-19 10:11:59

Temat: Re: jest! jest! jest! :-)
Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Marzenna Kielan <m...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:d42k14$pju$...@n...news.tpi.pl...

> A widziałaś zdjęcia Michała przy opisie gatunku w TaBaza?????

Już się zarejestrowałam i obejrzałam. Chyba kupię i gdzieś jeszcze posadzę
;) Nie wytrzymam, będzie mnie teraz korciło dzień i noc ;)

Pozdrawiam,
Marzenna

23. Data: 2005-04-19 11:36:51

Od: "Andrzej Tkaczyk" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bedzie - moja malutka sadzoneczka przezyła zimę:)

> Pozdrawiam
> Marta

Z tego co wiem,to tez ,jakiś mały "kikutek" w doniczce posiadamy ,ale nie
Compakta ;-(

>Janusz nie ma czasu, musi wysiać kwiatki:D

I oko nacieszyć ;-)

Pozdrawiam
Andrzej

24. Data: 2005-04-19 13:16:29

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Apr 2005 00:07:19 +0200, Agnieszka Biernacka napisał(a):

> Użytkownik "Marta Góra"
>
> Jejku, nie wiedzialam, ze to taki rarytas ;) Widzialam ostatnio w sklepie,
> stala taka ze 40 cm. Ceny niestety nie pamietam, ale chyba byla dosyc droga.
> Wzgardzilam, bo mam gatunek. Ona sie czyms rozni poza rozmiarami?

Nie wiem czy rarytas ale ani typowej ani Compactum nie spotkałam w
szkółkach - pech jakiś. Dlatego tak się cieszę, że sadzoneczka przeżyła.

Pozdrawiam
Marta

25. Data: 2005-04-19 19:38:48

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" napisał:
> Za 10 lat to będziesz mieć niestety 10%, ale obecnej wiedzy Basi, bo ona
> nie stoi w miejscu.
> ;-)

Dlaczego niestety? Bede to uwazac za sukces i bede miala nadal kogos do
podziwiania ;>

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

26. Data: 2005-04-20 03:31:15

Od: "Piotr Nowak" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jakieś trzy tygodnie temu kupiłem piękny krzak trzmieliny oskrzydlonej
w Kobyłce u P. Kalisiaka. Około 50 cm średnicy, kosztował mnie 26 zł.
Udało mi sie również po dość długich poszukiwaniach dostać tam wierzbę
sachalińską "Sekka".
Pozdrawiam

27. Data: 2005-04-21 06:51:46

Od: "Paweł L." <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra napisał(a):

> Nie wiem czy rarytas ale ani typowej ani Compactum nie spotkałam w
> szkółkach - pech jakiś.

Mróz ma, u niego kupiłem. Ma też inne fajne rzeczy.
Pozdrawiam Paweł L.

28. Data: 2005-04-21 15:12:21

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Apr 2005 08:51:46 +0200, "Paweł L." napisał(a):

> Mróz ma, u niego kupiłem. Ma też inne fajne rzeczy.

Niestety nijak mi tam po drodze, ale dzięki uprzejmości Zosi i Krzysia
Wilków mam od niego dość ciekawego lilaka:)

Pozdrawiam
Marta

29. Data: 2005-04-21 20:51:50

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł L." <l...@i...pl> wrote:

> Mróz ma, u niego kupiłem. Ma też inne fajne rzeczy.

A gdzie to?

Pozdrawiam,
Grzesiek

PS. Nie, googlać już mi się nie chce..
--
Pewną panienkę z Raciąża
W przerażenie wprawia słowo ,,ciąża''.

30. Data: 2005-04-21 21:13:33

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21 Apr 2005 22:51:50 +0200, Grzegorz Sapijaszko napisał(a):

> A gdzie to?
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek
>
> PS. Nie, googlać już mi się nie chce..