żyła wodna

1. Data: 2005-04-18 17:55:30

Temat: żyła wodna
Od: "Wiesława Mossakowska" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie, jest to pierwsza wiadomość wysyłana przeze mnie.
Myślę, że wszystko będzie dobrze.
Mam ogromny problem z żyłą wodną bo nic nie chce na niej rosnąć.
Sadziłam ekspansywne rośliny i krzewy, wszystko po krótkim czasie
obumiera. Może ktoś zna rośliny, które dobrze czują sie na żyle wodnej.
Serdecznie pozdrawiam
Wiesia

2. Data: 2005-04-18 18:06:19

Temat: Re: żyła wodna
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Sadziłam ekspansywne rośliny i krzewy, wszystko po krótkim czasie
> obumiera. Może ktoś zna rośliny, które dobrze czują sie na żyle wodnej.

Może ktoś wylał tam jakieś peskudztwo i dlatego nie rośnie.
Promieniowanie cieków wodnych nie ma aż takiego wpływu na rośliny.
Nie daj się straszyć,promieniowanie występuje rownież w postaci
siatki ok 2 x 2m i gdyby było takie straszne nie dało by się żyć.
Może ktoś chce sprzedać Ci odpromiennik i opowiada o promieniowaniu.
Pozdrawiam.Mirzan

jest! jest! jest! :-)
poszukuję agawy
co to za drzewo?