Re: jest tyle pieknych filmow, sf

Data: 2019-12-24 12:24:19
Temat: Re: jest tyle pieknych filmow, sf
Od: Trybun <M...@j...ru>

W dniu 22.12.2019 o 20:24, Kviat pisze:

> Bredzisz.
> Religianci (jak zawsze) zastępują wiedzę swoimi wymysłami.
> To, ze religianci wymyślali sobie kształt Ziemi, nawet kwadratowy, to
> nie znaczy, że rozwój nauki się zatrzymał.
> Teraz kształt Ziemi jest znany i tylko debile nieuki już tego nie
> ogarniają.

A jaką ty niby masz wiedzę żeby negować jakąkolwiek ideę innych ludzi w
kwestiach zasadniczych? W twoim wypadku tylko pozostaje pogratulować
treserom. Aportujesz aż wierzyć się nie chce.

> Jesteś bardzo interesującym przypadkiem :)

Tylko rzadko spotykana odporność na sugestie. Od małego nigdy mi nie
było po drodze z bezmyślnym stadem.

> A co ma z tym wspólnego teatr?
> Pogarsza ci się...

Poproś niech ci ktoś wyjaśni znaczenie tego słowa. Ja nie zamierzam się
bawić w nauczyciela.

> [...]
> swoich spraw jakiemuś pajacowi przebierającemu się w sukienki?
>
> Aż trudno uwierzyć, że takim debilom jak ty, wierzącym w płaską ziemię
> i nie widzącym zboczeńców w czarnych sukienkach, których potem kościół
> przenosi do innej zagrody żeby dalej mogli wykorzystywać dzieci, ktoś
> dał prawo do głosowania w wyborach.
> Potem przez takich debili jak ty do sejmu wchodzą takie indywidua jak
> Suski, Piotrowicz, Pawłowicz, Korwin... ministrowie środowiska
> wierzący w chemtrailse...  o Kaczyńskim z litości nie wspomnę.
> I dzięki takim jak ty mamy taki syf jaki mamy.

No pewnie że nie. Tylko jakiś skończony skostniały kretyn może robić
tabu z ludzkiej fizjologii. Tak samo nie rozumiem dlaczego hitlerowcy
palili książki Goethego. Przed czym ty fanatyku się tak  chowasz,
zresztą pal tam licho twoje motywy w stosunku do siebie - dlaczego
zachowujesz się jak pies ogrodnika w stosunku do innych ludzi?

Co ci ten Piotrowicz takiego zrobił że masz go za indywiduum, albo Korwin?