jest tyle pieknych filmow, sf

1. Data: 2019-12-13 21:10:29

Temat: jest tyle pieknych filmow, sf
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

czemu fanatycy religijni daza do zaglady? za chuja nie wiem, teraz
ogladam Interstellar

--
gazebo

2. Data: 2019-12-13 22:39:04

Temat: Re: jest tyle pieknych filmow, sf
Od: o...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik gazebo napisał:
> czemu fanatycy religijni daza do zaglady? za chuja nie wiem, teraz
> ogladam Interstellar

Amerykanie zawsze kogoś ratują, tyle komentarza do filmu.
O co chodzi z jakimiś fanatykami religijnymi?

3. Data: 2019-12-14 05:59:55

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/12/2019 o 21:39, o...@g...com pisze:

> Amerykanie zawsze kogoś ratują, tyle komentarza do filmu.
> O co chodzi z jakimiś fanatykami religijnymi?

wierza, ze to wola boga/Boga i nie nalezy sie przed tym bronic ani
przeciwstawiac, np. Sunshine

--
gazebo

4. Data: 2019-12-14 13:03:33

Od: o...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik gazebo napisał:

> wierza, ze to wola boga/Boga i nie nalezy sie przed tym bronic ani
> przeciwstawiac, np. Sunshine

Znaczy fanatycy dążą do zagłady i wierzą w wolę Boga?

5. Data: 2019-12-14 13:52:21

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/12/2019 o 12:03, o...@g...com pisze:

> Znaczy fanatycy dążą do zagłady i wierzą w wolę Boga?

nie wiem w co wierza ale wiem, ze sa niebezpieczni

--
gazebo

6. Data: 2019-12-14 20:24:28

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/12/2019 o 12:52, gazebo pisze:

> nie wiem w co wierza ale wiem, ze sa niebezpieczni

Belyj tigr
--
gazebo

7. Data: 2019-12-15 09:30:13

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.12.2019 o 21:10, gazebo pisze:
> czemu fanatycy religijni daza do zaglady? za chuja nie wiem, teraz
> ogladam Interstellar

Z czego taki wniosek? Znasz choć jednego takiego fanatyka? Moim zdaniem
w dążeniu do zagłady znacznie bliżej  tzw naukowcom niż wyznawcom
jakichś bóstw.

8. Data: 2019-12-15 12:44:46

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/12/2019 o 08:30, Trybun pisze:

> Z czego taki wniosek? Znasz choć jednego takiego fanatyka? Moim zdaniem
> w dążeniu do zagłady znacznie bliżej  tzw naukowcom niż wyznawcom
> jakichś bóstw.

osobiscie nie znam, z grup znam, nawet takich, ktorzy z uwagi na
odmienne poglady poswieca sporo czasu gdzie jego oponent przebywa w
realu aby udac sie tam z wizyta, za to osobiscie znam ludzi, ktorzy
ustepuja fanatykom i nie umyja samochodu w niedziele

--
gazebo

9. Data: 2019-12-15 19:18:09

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.12.2019 o 12:44, gazebo pisze:

> [...]
> realu aby udac sie tam z wizyta, za to osobiscie znam ludzi, ktorzy
> ustepuja fanatykom i nie umyja samochodu w niedziele

Oczywiście że nie znasz, bo tacy tak naprawdę są tylko w mediach made in
USA i satelickich. To o czym piszesz powyżej to też żaden fanatyzm - to
tylko rzetelne podejście do zagadnienia.

10. Data: 2019-12-16 16:28:03

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/12/2019 o 18:18, Trybun pisze:

> Oczywiście że nie znasz, bo tacy tak naprawdę są tylko w mediach made in
> USA i satelickich. To o czym piszesz powyżej to też żaden fanatyzm - to
> tylko rzetelne podejście do zagadnienia.

nie wiem na jakim ksiezycu ty zyjesz no ale to nie moja sprawa

--
gazebo

LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?
"Mamo chyba zabilem Sarę" czyli POrąbane życie LGBTowcaPL/USA [Onetowisko]
Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P
Gdy żona lesbą się okaże...
Banan ze ściany za pół miliona zjedzony przez "wandala"