jestem nowa ;)

1. Data: 2002-04-09 18:18:28

Temat: jestem nowa ;)
Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, jestem nowa na grupie od 97 roku ;)))
... z przerwami, wlasnie popelnilam kolejna.
milo Was znow widziec nad garami, witajcie :))

Castle-rozczulona ;)))

wkupne: patent podpatrzony w podkarpackiej restauracji, do ktorej zawsze
zagladam na zurek, co ma inne zury pod soba (ostatnio metoda przyparcia
przeciwnika do muru wydebilam co oni tam w tym zurze takiego topia... oprocz
tego, co oczywiscie widac golym okiem wyzeracza ;). otoz.... TADAM!: dodaja
do gotowego zupe grzybowa z papiera.... eheheh
;)))))
PS ....Zaslupie pozdrawiam rownie goraco ;)))

1. Data: 2002-04-09 18:22:32

Temat: Re: jestem nowa ;)
Od: Ania Nieszkowska <n...@n...fr> szukaj wiadomości tego autora

Castle czy ty sie Boga nie boisz!!!! Zaslupiana wdowko!!!
Do racuchow....... zeby sie tak przedstawiac!!!!

1. Data: 2002-04-09 20:02:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

ona sie odswieza......ten zurek tak musi dzialac...

witaj, witaj
zdaje sie ze w jednej lidze z Sadylem przebywasz, Castle!!

Krysia (zadziorna, bo nie pod postem) (nie mylic z mostem)

P.S. Na kolacje zrobilam cos dobrego: mialam filecika wieprzowego
(poledwiczka to moze - dlugie cienkie dosc). obsmazylam bardzo
ostro w glebokiej patelni. jak juz sie zrumienil tu i owdzie
dodalam posiekana szalotke i pol, dwa zeby czosnkowe oraz kawalek
startego swiezego imbiru, po chwili siknelam sosem sojowym
troszke i pod przykryciem dusilam. potem zagescilam i zjadlam. Z
dzidzia.

K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----