Re: jestem pikny

1. Data: 2002-10-04 17:07:33

Temat: Re: jestem pikny
Od: "KingaZ" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawka" <p...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
news:ank44s$7dr$1@topaz.icpnet.pl...
:
: > > to tak, jak my wszystkie:)
: > > tez jestesmy pikne i urodziwe, tej
: >
: > A nie? :)))))
:
: jasne, ze tak, jestesmy najpiekniejsze z pieknych!
: ha!

jestesmy najpiekniejsza grupa dyskusyjna;)))
:
: --
: "Babę zesłał Bóg, raz mu wyszedł taki cud,
: Babę zesłał Bóg, coś innego przecież mógł.
: Żeby dobrze zrobić wam, Babę zesłał Pan."
:
:

1. Data: 2002-10-04 18:10:44

Od: "nyksu" <n...@w...dff> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KingaZ" <k...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> : jasne, ze tak, jestesmy najpiekniejsze z pieknych!
> : ha!
>
> jestesmy najpiekniejsza grupa dyskusyjna;)))

nio pewnie że tak, i bardzo specyficzna jak z pewnością wszyscy panowie
zauważyli....
drugiej takiej nie ma - hihiiii ;-o
i dlatego nas tak tu ciągnie na tą grupe....
ha!
może jeszcze byście troche jakiś fotek rzuciły... to byłby raj...;-)))))))
pozdro
nyksu

1. Data: 2002-10-06 11:02:12

Od: "Agnieszka" <w...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo miło mi będzie nalezeć do najpiekniejsze grupy dyskusyjnej !
Agnieszka
Użytkownik nyksu <n...@w...dff> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:anklhv$que$...@n...tpi.pl...

> [...]
> ha!
> może jeszcze byście troche jakiś fotek rzuciły... to byłby raj...;-)))))))

Lysanel cdn...
L'oreal szminka nabłyszczająca
maseczka
skóra głowy - problem