jestem załamana - waga się zatrzymała

1. Data: 2003-06-11 13:35:06

Temat: jestem załamana - waga się zatrzymała
Od: " minkapinka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przez 6 tygodni udało mi się zrzucić 14 kg i nagle waga się zatrzymała. Tak
jest już od 2 tygodni pomimo, że przestrzegam diety - liczę kalorie i staram
się nie zjeść więcej niż 1000 - 1100kcal., unikam alkoholu, słodyczy,
pieczywa.
Codziennie o 6 rano pływam minimum 2,5 km, a jak mam czas to i 3 km,czasami
chodzę na siłownię i ćwiczę po 50 min na steperze, poza tym duzo spaceruję z
dzieckiem.
Jesli tak dalej będzie, to stracę motywację.Co robić? Mam więcej pływać czy
jeszcze mniej jeść?

minka-P

2. Data: 2003-06-11 13:42:01

Temat: Re: jestem załamana - waga się zatrzymała
Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " minkapinka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
km,czasami
> chodzę na siłownię i ćwiczę po 50 min na steperze, poza tym duzo spaceruję

Tryb głodowy.

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

3. Data: 2003-06-11 13:48:10

Od: " minkapinka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik " minkapinka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Tak
> staram
> km,czasami
>
> Tryb głodowy.

Niezły pomysł ;-)

minka

4. Data: 2003-06-11 13:52:05

Od: "Leotard" <l...@U...T0.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " minkapinka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Przez 6 tygodni udało mi się zrzucić 14 kg i nagle waga się zatrzymała.
[ciach]

Może już nie ma z czego chudnąć;-)

G. [GG:812426]

5. Data: 2003-06-11 13:56:34

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niezły pomysł ;-)

chyba nie zrozumiałaś Janka on nie polecał ci czegoś on nazwał po imieniu :0
to co się z tobą dzieje

6. Data: 2003-06-11 14:07:57

Od: " minkapinka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> chyba nie zrozumiałaś Janka on nie polecał ci czegoś on nazwał po imieniu
:0
> to co się z tobą dzieje

zrozumiałam Janka, jeszcze dieta mi się na głowę nie rzuciła i zapewniam
cię, że tak się nie stanie

minka

7. Data: 2003-06-11 20:11:04

Od: "owrank" <owrank@no_spam.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się nie zjeść więcej niż 1000 - 1100kcal., unikam alkoholu, słodyczy,
> Jesli tak dalej będzie, to stracę motywację.Co robić? Mam więcej pływać

Jezeli 'nadwaga', ktora zrzuczasz nie byla spowodowana jakimis
'nadzwyczajnymi' okolicznosciami np. ciaza to przede wszystkim przygotuj sie
na to ze jak zaczniesz 'normalnie' jesc to Twoja waga podskoczy o jakies 10
kg albo i wiecej - jest duza 'szansa', ze bedziesz wazyla tyle co przed
dieta...
Przykre ale prawdziwe u (zdecydowanej) wiekszosc ludzi.
pozdrawiam.

8. Data: 2003-06-12 00:22:23

Od: "abrakadabra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Codziennie o 6 rano pływam minimum 2,5 km, a jak mam czas to i 3 km
ile ci to czasu zajmuje?

pzdr. ola

9. Data: 2003-06-12 07:27:34

Od: " minkapinka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "abrakadabra" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> ile ci to czasu zajmuje?

2,5 km - 1h10min, dzisiaj przepłynęlam 3,3 km i zajęło mi to ok. 1h35 min

minka

10. Data: 2003-06-12 19:57:06

Od: "motylek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może już czas na sex :)) (to nie jest propozycja)

> Użytkownik "abrakadabra" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> 2,5 km - 1h10min, dzisiaj przepłynęlam 3,3 km i zajęło mi to ok. 1h35 min
>
> minka

Dieta a treningi na siłowni.
dieta mm
dieta MM