jeszcze o paleniu...

1. Data: 2002-02-16 22:44:54

Temat: jeszcze o paleniu...
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakis czas temu napisalam o palacym mezu.
Chcialam tylko powiedziec, ze jeszcze pali;))))
ale duzo mniej, poniewaz nie chce mu sie wstawac od kompa na fajeczke.
Calkowity zakaz palenia nadal u nas obowiazuje i wszyscy znajomi dostosowali
sie do mojej prosby (nawet kuzynka;)
Pozdrawiam i dziekuje za dobre rady.
Ula ST
www.ulast.prv.pl

2. Data: 2002-02-17 07:43:40

Temat: Re: jeszcze o paleniu...
Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

ulast napisał(a):

> [...]
> Calkowity zakaz palenia nadal u nas obowiazuje i wszyscy znajomi dostosowali

Super :-)))))). Życzę wytrwałości i oby tak dalej :-)))
--
Gosia
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

3. Data: 2002-02-17 23:07:50

Temat: Odp: jeszcze o paleniu...
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ulast <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

| Pozdrawiam i dziekuje za dobre rady.

Podziekuj Itusiowi, to przeciez chyba Ty straszylas meza jego radami?
:-)P

A Ty czasem bierzesz fajke do ust? (pytanie podchwytliwe :->>)

Pozdrawiam :-)
didziak :-)

4. Data: 2002-02-19 10:16:51

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podziekuj Itusiowi, to przeciez chyba Ty straszylas meza jego radami?
> :-)P

hehehe...:))

> A Ty czasem bierzesz fajke do ust? (pytanie podchwytliwe :->>)

W zyciu!!!! ;)

> Pozdrawiam :-)
> didziak :-)

Pozdr.
UlaST

5. Data: 2002-02-20 23:39:39

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ulast <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

| W zyciu!!!! ;)

Pisze sie 'rzyc' ;-)))))) I zle odmienilas :-)) Powinno byc bez 'u' i
z jeszcze jednym 'i' chyba :-)
Ale calosc zrozumialem :-)

Pozdrawiam :-)
didziak :-)

6. Data: 2002-02-21 06:55:12

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisze sie 'rzyc' ;-)))))) I zle odmienilas :-)) Powinno byc bez 'u' i
> z jeszcze jednym 'i' chyba :-)
> Ale calosc zrozumialem :-)
>

> Pozdrawiam :-)
> didziak :-)

Oj didziak Ty to sie czasami nakombinujesz;))))
Pozdr. cieple
U.

7. Data: 2002-02-22 02:19:08

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ulast <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

| Oj didziak Ty to sie czasami nakombinujesz;))))

Oj - to moja wina, ze tak niejasno piszesz? :-))P
A tak serio - staram sie, staram, bo jak czytam tych katolikow, to

| Pozdr. cieple

Gorunce i (Ty pamietasz jeszcze, jakie :->) pozdrowienia dla Ciebie
rowniez :-)
didziak :-))))))

Odmowilam przyjecia domu - podziekowania
Problemy w pracy
Poddaje sie :-( (długie)
Skok na kasę
Powroty