jeszcze o szafkach narożnych

1. Data: 2004-07-05 16:27:25

Temat: jeszcze o szafkach narożnych
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako weteranka walki z zagospodarowaniem kąta w kuchni ;) pozwolę sobie
podzielić się następującym znaleziskiem: http://www.dacter.pl/boxy2.htm -
może się komuś przyda.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-07-05 18:04:09

Temat: Re: jeszcze o szafkach narożnych
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05.07.2004 18:27, Użytkownik Hanka Skwarczyńska napisał:

> [...] http://www.dacter.pl/boxy2.htm [...]

Faktycznie niezłe ale ... moja szafka na kółkach i tak mi się podoba :-)

Kilka fajnych pomysłów na tej stronie jest - np. aluminiowe cokoły do
szafek.

Przy okazji spytam. Może ktoś wie gdzie można kupić (kto produkuje)
okucia, które pozwoliłyby na rzecz następującą.

Rysunek 1 - szafka zamknięta

_______________
_______________] <- półka

| <- drzwi szafki

_______________| <- podłoga

Rysunek 2 - szafka otwarta

| |
| |
| |
_______________ |
_______________] | <- półka

_______________ <- podłoga

Opis
Chodzi mi o to, że byłaby szafa, która w dolnej części miałaby schowki
na dwa wózki (szuflady na kółkach). Schowki te byłyby (powinny być)
zamykane drzwiczkami, które po otwarciu powinny ustawiać się równolegle
do drzwi szafy znajdującej się powyżej.

Co myślicie o tym pomyśle ?

Byłem dzisiaj w Rejs http://www.rejs-am.pl i powiedziano mi, że ...
dawno, dawno temu... w Zasiedmiogórogrodzie ;-) ktoś takie okucia
widział ale ostatni, którzy pamiętają kto produkował to nie żyją ;-)

Więc może ktoś z Was mi podpowie gdzie to kupić ?

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński; w...@N...net

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU
Szczegóły: http://www.ffii.org.pl

1. Data: 2004-07-05 18:30:44

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...net> napisał w
wiadomości news:40e9973f$1@news.vogel.pl...
> [...]moja szafka na kółkach i tak mi się podoba :-)

No bba :)

> [...]gdzie można kupić (kto produkuje)
> okucia, które pozwoliłyby na rzecz następującą.

Ja jak zwykle niekonstruktywnie :) ale może łatwiej będzie znaleźć takie
okucie, które "chowa" drzwiczki wewnątrz korpusu szafki. Na sto procent
Huppe robi otwierane w ten sposób kabiny, więc rzecz istnieje :) A takie do
równoległego otwierania robi co najmniej Hettich - ale do szafek wiszących
(http://www.hettich.com/com/hmv/en/38_553.htm), nie wiem, czy to będzie
chciało pracować w pozycji obróconej.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-07-05 19:33:59

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05.07.2004 20:30, Użytkownik Hanka Skwarczyńska napisał:

> Ja jak zwykle niekonstruktywnie :)
No co Ty ? ;-) Z moją kuchnią nieźle poszło (pamiętasz tą dyskusję ? ) -
właśnie jestem na etapie "dopieszczania" szczegółów :-)

> ale może łatwiej będzie znaleźć takie
> okucie, które "chowa" drzwiczki wewnątrz korpusu szafki.
Raczej szkoda mi na to miejsca - chociaż rozważałem roletę - tylko nie
wiem jak taka roleta by się sprawowała. Ktoś ma jakieś doświadczenia w
tym zakresie tj. ergonomii użytkowania i trwałości ?

> Huppe robi otwierane w ten sposób kabiny, więc rzecz istnieje :)
Albo cała masa producentów robi w ten sposób ... drzwi garażowe :-)

> A takie do
> równoległego otwierania robi co najmniej Hettich - ale do szafek wiszących
> (http://www.hettich.com/com/hmv/en/38_553.htm),
No właśnie o coś takiego mi chodziło :-) Teraz tylko wystarczy znaleźć
dystrybutora, który dostarczy to w rozsądnej cenie. A może jakiś
producent alternatywny (czytaj tańszy ;-) ).

> nie wiem, czy to będzie
> chciało pracować w pozycji obróconej.
ale to właśnie w takiej miało pracować. Jeśli myślimy o otwieraniu na
bok... to z jednej strony odpada sprężyna, która musiałaby coś takiego
utrzymywać podniesione ale ... z drugiej znowu strony nie da się
otworzyć obydwu szafek na raz :-( bo z warunków lokalowych wynika, że
dałoby się to otwierać tylko w lewo.

Dzięki za uwagi. Myślałaś może o otwarciu "studia pomysłów
meblowo-kuchennych" ? ;-)

Pozdrawiam :-)

1. Data: 2004-07-06 05:07:02

Od: "Firma zsw." <a...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Taki mechanizm podnoszonych drzwiczek kupowałem w schachermayer Kraków tel..
012.6412267 ale było to kilka lat temu tak ze nie pamiętam ceny.
Pozdrawiam zsw.
http://www.zsw.com.pl/k28.htm

1. Data: 2004-07-06 06:30:04

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...net> napisał w
wiadomości news:40e9ac4d$1@news.vogel.pl...
> [...]Z moją kuchnią nieźle poszło (pamiętasz tą dyskusję ? )

Takich rzeczy się nie zapomina ;)

> [...] Ktoś ma jakieś doświadczenia w tym zakresie
> tj. ergonomii użytkowania i trwałości ?

Ja nie mam. Mam za to doświadczenie w zakresie ceny. Brak pierwszego wynika
bezpośrednio z posiadania drugiego ;)

> [...] ale to właśnie w takiej miało pracować. [...]

A. Mnie się obrazek jakoś odruchowo zrenderował jako rzut z góry. Jak do
podnoszonych, to jednak popytaj w "studiach kuchennych", praktycznie w
każdym trochę lepszym proponowano mi taki patent, a większość z nich nie
wyglądała na takie,które by stosowały okucia Hetticha ;)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-07-06 07:45:15

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> wrote in message
> Jako weteranka walki z zagospodarowaniem kąta w kuchni ;) pozwolę sobie
> podzielić się następującym znaleziskiem: http://www.dacter.pl/boxy2.htm -
> może się komuś przyda.

Efektowne, ale to bezproduktywnie tracone miejsce po bokach szuflad boli, oj
boooli.
Niby mozna je zagospodarować z poziomu szafek pobocznych, ale to komplikuje
:-(

J.

1. Data: 2004-07-06 07:48:49

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ccdlac$46c$1@news.mch.sbs.de...
> [...]to bezproduktywnie tracone miejsce po bokach szuflad
> boli, oj boooli.[...]

Dlatego my z Wojtkiem wolimy nasze szafki na kółkach :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-07-06 08:01:16

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06.07.2004 09:48, Użytkownik Hanka Skwarczyńska napisał:

> Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał

> Dlatego my z Wojtkiem wolimy nasze szafki na kółkach :)

Oddajmy jednak sprawiedliwość Jarkowi - przyczynił się do rozwoju tego
pomysłu :-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-07-06 08:06:34

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...prv.pl> napisał w
wiadomości news:40ea5c24$1@news.vogel.pl...
> [...] Oddajmy jednak sprawiedliwość Jarkowi - przyczynił się
> do rozwoju tego pomysłu :-)

Czego absolutnie nie kwestionujemy i w żadnym wypadku nie umniejszamy
Jarkowych zasług :)

Pozdrawiam
Hanka (czy to już jest to słynne ircowanie na niusach? :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

Brama przesuwana = TANIO, jak?