joanna, fluid prostujący net.effect? Używał ktoś?

1. Data: 2005-03-07 15:22:22

Temat: joanna, fluid prostujący net.effect? Używał ktoś?
Od: "Nancy" <nancy15@WYTNIJ TO PROSZE!poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodałam ten kosmetyk na wizażu.... ale nie ma zadnych ocen. Czy któras z Was
grupowiczki uzywała tego kosmetyku. Warto zaryzykować (w koncu tylko 7 zł)
czy lepiej dołożyć i kupić cos z średniej półki? Czy pomaga przy prosowaniu
prostownicą lub na ciepło na okrągłej szczotce?
Własciwie na takim czyms mi zalezy, bo nie wierze, ze tylko nałoże i bedzie
wszystko pieknie a włosy proste jak druty:)
Z Joanny miałam tylko brylantynę w wosku i byłam z niej zadowolona. Czy wiec
warto zaryzykować kolejny ich produkt? Czekam na opinie:)

Nancy

1. Data: 2005-03-07 15:31:17

Od: "Margaret" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nancy wrote:

> Czy wiec warto zaryzykować kolejny ich produkt? Czekam na opinie:)
>
> Nancy

hmm, ja nie wierze w zadne tego typu tanie srodki do wlosów. Tyle, ze 7zl to
faktycznie nieduzo i mozna wyprobowac. Na moich wlosach, dlugich i lekko
falujacych sprawdzil sie tylko oleo relax kerastase, w dodatku cudownie
pachnacy i bardzo wydajny. Z sredniej polki dobry byl Goldwell Straghtener i
Loreala mleczko liss control. Tansze klejace byly siakies, za bardzo
"Tluscily" wlosy i generalnie efekt byl mizerny.

--
Margaret 600357 m...@p...fm

1. Data: 2005-03-07 21:42:35

Od: "Ada" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na moich wlosach, dlugich i lekko
> falujacych sprawdzil sie tylko oleo relax kerastase, w dodatku cudownie
> pachnacy i bardzo wydajny.

Drogi produkt, ale wygrywa ze wszystkimi, jakie do tej pory uzywalam.
Rzeczywiscie wydajny.
Uzywalas calej serii, czy konkretnego produktu?
Ja mam maske i zastanawiam sie nad olejkiem.

> Z sredniej polki dobry byl Goldwell Straightener i
> Loreala mleczko liss control.

Mozesz cos wiecej powiedziec o tych produktach? Tzn uzywalas ich przy okazji
prostownicy lub modelowania wlosow, czy tak po prostu przyczynialy sie do
wyprostowania wlosow?

Pozdrawiam, Ada.

1. Data: 2005-03-07 22:28:19

Od: "Margaret" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ada wrote:

> Uzywalas calej serii, czy konkretnego produktu?
> Ja mam maske i zastanawiam sie nad olejkiem.

uzywalam serii, ale niezsynchronizowalam produktow.
mialam najpierw maseczke oleo relax, byla dobra, ale nie rewelacyjna. (razem
z szamponem)).
a w poscie powyzej pisalam o olejku oleo relax, ktory jest genialny i
wydajny jak stad do Chicago ;).
Uzywam go bez prostownicy, nie tylko dlatego, ze jej nie mam ;), ale po
prostu nie jest potrzebna bo nalozeniu olejku i wymodelowaniu wlosow za
pomoca okraglej szczotki i suszarki. Co do Goldwella, tez jest wydajny, ale
mam wrazenie, ze wysusza wlosy, ma forme przezroczystego zelu, o kwaskowatym
zapachu, srednio fajny :). Profesjonalny loreal z kolei ma do prostowania
specjalne mleczko pod prostownice, z serii Tecni art, czarne opakowanie.
Potem mleczko liss control, konsystencja mleczko-zelu, ladnie pachnie i
dobrze sie sprawuje na wlosach. Jest jeszcze serum przezroczyste liss
extreme bodajze, ale nie testowalam.

--
Margaret 600357 m...@p...fm
Niechze bedzie blogoslawiona pogoda, albowiem jest ona wspolna

1. Data: 2005-03-08 18:15:19

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Na moich wlosach, dlugich i lekko
> falujacych sprawdzil sie tylko oleo relax kerastase, w dodatku cudownie
> pachnacy i bardzo wydajny.

Nie sposób się nie zgodzić. Ja też jestem fanką tego olejku oraz wielu
innych kosmetyków Kerastase. Drogie nieprzyzwoicie, ale imho warto. Oprócz
olejku wypróbowałam ostatnio szampon i maskę z tej serii. Na allegro ktoś
wystawiał takie mini zestawy za 30 zł:
http://img08.allegro.pl/photos/oryginal/43/4399/4399
87/43998772

Kupiłam i jestem bardzo zadowolona.

A czy któraś z grupowiczek wypróbowała już nowość z Kerastase - linię do
włosów farbowanych "Chroma Reflect"? Bo kusi mnie, a nie wiem czy warto
wydawać tyle pieniędzy (droższe od innych linii pielęnacyjnych).

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-03-09 09:00:03

Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości
> Nie sposób się nie zgodzić. Ja też jestem fanką tego olejku oraz wielu
> innych kosmetyków Kerastase.

Powiedz, czy one draznia skore glowy?
Przeciez nie moge clae zycie uzywac H&S w duzej butli do codziennej
pielgnacji, bron boze z odzywka....
Hafsa-"pani zima" po zdecydowanej wiekszosci preparatow do wlosow

1. Data: 2005-03-09 12:24:08

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...net.pl> napisał w wiadomości

> Powiedz, czy one draznia skore glowy?
> Przeciez nie moge clae zycie uzywac H&S w duzej butli do codziennej
> pielgnacji, bron boze z odzywka....

IMO są super łagodne dla skóry głowy. W ogóle uważam, że ich szampony (zwane
szumnie kąpielami) są fenomenalne. A odżywki genialne :)

Ja równiez mam wrażliwą skórę głowy i większość nieaptecznych szmponów
powoduje u mnie śnieg - nie wiem czy to łupież, czy łuszczący się naskórek
przesuszonej skóry głowy. Dodatkowo doskwiera mi uczucie ściągnięcia tej
skóry po umyciu (jakby domagała się kremu nawilżającego). Co ciekawe objawy
te wystepowały również po zastosowaniu dobranych przez fryzjerkę kosmetyków
z serii Loreal Professionnel. Kerastase należy do tego samego koncernu, ale
to jednak zupełnie inna bajka. Ja bardzo sobie chwalę.

Jeśli chcesz spróbować tych kosmetyków, to polecam udanie się do salonu
fryzjerskiego i poddanie się jednemu z rytuałów Kerastase. Może nie jest to
najtańsze (ok.50-60 zł), ale z tego co czytam Twoje wypowiedzi, powinno Ci
się spodobać. :)) O dostępnych rytuałach możesz poczytać tutaj:

http://www.hbs.pl/kerastase.html

Każdy polega na umyciu głowy odpowiednią kąpielą, masażu skóry głowy oraz
zastosowaniu mocno skoncentrowanych preparatów. Efekty są spektakularne,
zapewniam. Dodatkowo fryzjer oceni Twoje włosy i doradzi zakup kosmetyków z
linii dla Ciebie odpowiedniej. We Wrocławiu znam dwa salony pracujące na
Kerastase: Salonik Fryzjerski w Przejściu Garncarskim oraz salon w Koronie.
Bardziej polecam ten pierwszy.

Jeśli wolisz sama sobie coś dobrać i kupić na allegro (taniej), to polecam
przeanalizowanie ich oferty:

po niemiecku:
http://www.kerastase.com/_de/_de/Conso/Products/gamm
e.aspx

i po angielsku (nie ma info o najnowszej serii - do włosów farbowanych):
http://www.kerastase.com/_en/_gb/Conso/Products/gamm
e.aspx

W razie problemów z wyborem - mogę spróbowac pomóc (ostatnio dobrze poznałam
całą ofertę), tylko opisz dokładnie włosy oraz skórę głowy :))

1. Data: 2005-03-09 15:21:08

Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> IMO są super łagodne dla skóry głowy. W ogóle uważam, że ich szampony
> (zwane
> szumnie kąpielami) są fenomenalne. A odżywki genialne :)

No tak....Odkrywam kolejna kraine....

> Ja równiez mam wrażliwą skórę głowy i większość nieaptecznych szmponów
> powoduje u mnie śnieg - nie wiem czy to łupież, czy łuszczący się naskórek
> przesuszonej skóry głowy.

Mam to samo. W dodatku glowa zaczyna swedziec cala. Koszmar. Az do
dobroczyncy H&S granatowego. Tylko na niego "ide"

> [...]
> ale
> to jednak zupełnie inna bajka. Ja bardzo sobie chwalę.

Ja juz probowalam i Tigi i Inbrya( chyba zle napisalam...)

> Jeśli chcesz spróbować tych kosmetyków, to polecam udanie się do salonu
> fryzjerskiego i poddanie się jednemu z rytuałów Kerastase.

Fajny pomysl. Pewnie sie w wolnej chwili-kiedy ona bedzie-nie wiem, wybiore.

Może nie jest to
> najtańsze (ok.50-60 zł), ale z tego co czytam Twoje wypowiedzi, powinno Ci
> się spodobać. :))

:-))))))

O dostępnych rytuałach możesz poczytać tutaj:

> http://www.hbs.pl/kerastase.html

Brzmi to wszystko jak bajka..

> W razie problemów z wyborem - mogę spróbowac pomóc (ostatnio dobrze
> poznałam
> całą ofertę), tylko opisz dokładnie włosy oraz skórę głowy :))

Mam wlosy obecnie krotkie, z balajazem i farba, latwo przetluszczajace sie.
Praktycznie co 2-dzien myje wlosy.
Nie mam specjalnie zniszczonych wlosow, nie uzywam lakierow, pianek do
ukladania ;-)))
Hafsa

1. Data: 2005-03-12 16:53:25

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sie.
> Praktycznie co 2-dzien myje wlosy.
> Nie mam specjalnie zniszczonych wlosow, nie uzywam lakierow, pianek do

Przepraszm, że dopiero teraz odpowiadam, ale jakoś mi umknął wcześniej ten
post :)

No więc napisz Hafsa jeszcze więcej o włosach - proste, kręcone, gęste,
cienkie...?

No i co chiałabyś uzyskać:

- zwiększyć objętość,
- czy wręcz przeciwnie - wygładzić (zlikwidować puszenie)
- uzyskać elstyczny skręt loków
- przedłużyć intensywnośc koloru farby i balejażu
- ograniczyć przetłuszczanie?

A co do łupieżu, to zależy, czy to rzeczywiście typowy łupież (wtedy
najlepszy będzie na początek szampon przeciwłupieżowy, zwany szumnie kąpielą
gomującą ;)), a występujący w wersji dla skóry przesuszonej oraz tłustej),
czy może masz tak wrażliwą skórę głowy iż
reaguje ona łuszczeniem się na niemalże każdy szmpon inny niż ten, który Ci
aktualnie podpasował (zakładam, że kosmetyki Kerastase nie wywołają u Ciebie
tego efektu).

1. Data: 2005-03-14 11:44:29

Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszm, że dopiero teraz odpowiadam, ale jakoś mi umknął wcześniej ten
> post :)

Ja z wielkiego miasta po 4 dnaich wojazy wrocilam :-)))

> No więc napisz Hafsa jeszcze więcej o włosach - proste, kręcone, gęste,
> cienkie...?

Proste, cienkie.

> No i co chiałabyś uzyskać:
>
> - zwiększyć objętość,

Zdecydowanie tak

> - ograniczyć przetłuszczanie?

Zdecydowanie tak.

> [...]
> kąpielą
> gomującą ;)), a występujący w wersji dla skóry przesuszonej oraz

Tu mam dylemat...

> [...]
> Ci
> aktualnie podpasował (zakładam, że kosmetyki Kerastase nie wywołają u

Chyba wlasnie to drugie, czyli zluszczanie skory glowy jako reakcja na
szampon. Jakby mi "wypalal" sie caly naskorek. Koszmar.
Hafsa

Podkład z niższej półki
Soczewki kontaktowe-czy dobre rozwiazanie?
Schwarzkopf Brillance - opinie
podkłady l'oreal_który najlepszy?
porady kosmetyczne - odpowiednie dokumenty???