jogurt domowy (probiotyczny)

21. Data: 2007-11-18 11:04:43

Temat: Re: jogurt domowy (probiotyczny)
Od: "Tess" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

dekazzze wrote:
> mi najbardziej pasuje jogurt zrobiony z naturalnego Bakomy,
> konsystencja i smak super

Zrobiłam ze wspomnianej, dodałam kapsułke lakcidu dla zdrowotności i nie
wiem czy przez lakcid czy co inszego, wyszło grudkowate i w smaku takie
sobie...Jak Ty go robisz?

Tess

22. Data: 2007-11-19 11:59:13

Od: "Macius" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do rozmnażania tych cudów z Actmela - to nie moja działka więc się nie
wypowiadam.

Ale położyłem nacisk na słowo udowodnione i na to że jogurt czy kefir działą
podobnie.

I nie zgadzam sie że to co pomagało dziadkowi nie pomaga nam. Więcej pokory
do doskonałości ewolucji :)))

MS

Co ty piszesz?? Chodzi ci o to ze z jednego Actimelu wychodujesz dwa
napoje lub jogurty probiotyczne??

To sie nie uda! Z jednego prostego powodu: Bakterie probiotyczne NIE
ROSNA od tak sobie (pisze to kolejny raz). Jogurt, napoj mleczny to
nie jest ich naturalne srodowisko i w nim sie juz nie rozmnazaja.

Sa hodowane osobno i dodawane do gotowego jogurtu lub napoju
mlecznego. Wiec jak sobie wyobrazasz ich rozmnozenie po przez
zmieszanie Actimelu z mlekiem czy jogurtem, to bez sensu.

Jedna uwaga co do Mleka zsiadlego i Kefiru. Owszem sa bardzo pozywne i
dzialaja terapeutycznie tylko nasze zycie sie zasadniczo zmienilo na
przestrzeni 30 lat i to co pomagalo naszym dziadkom juz nam nie
wystarczy.

Romer

23. Data: 2007-11-19 20:10:31

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Macius pisze:
[...]
> [...]
> dzialaja terapeutycznie tylko nasze zycie sie zasadniczo zmienilo na
> przestrzeni 30 lat i to co pomagalo naszym dziadkom juz nam nie

Chcesz powiedzieć, że powinniśmy jeść coś innego niż dziadkowie?
;-)
Napisz co.
pozdr. Jerzy

Re: Knedle